مارکتینگ اتومیشن چیست؟ | راهنمای جامع انتخاب بهترین ابزار مارکتینگ اتومیشن ۲۰۲۳

اتومیشن مارکتینگ

معرفی مارکتینگ اتومیشن

رویداد بزرگ مارکتینگ اتومیشن  ( اسپانسر:  آژانس دیجیتال مارکتینگ دارت)

فهرست مطالب

مارکتینگ اتومیشن چیست؟

به صورت کلی مارکتینگ اتومیشن چیست؟   اتومیشن مارکتینگ (Marketing Automation) به دسته ای از نرم افزارها اشاره دارد که گردش کار و فعالیت های بازاریابی را خودکار، ساده سازی و اندازه گیری می کند تا کسب و کارها از طریق آن بتوانند کارایی عملیاتی و درآمد خود را سریع تر افزایش دهند.

اگر شما یک بازاریاب هستید، قطعاً نزدیک به دو دهه است که در مورد اتوماسیون بازاریابی به عنوان “تحول بزرگ در حوزه بازاریابی” شنیده اید. در حالی که مارکتینگ اتومیشن به خودی خود چیز جدیدی نیست، امروزه برندهای بسیار زیادی برای تقویت تلاش های بازاریابی خود به پلتفرم های اتومیشن مارکتینگ متکی هستند؛ از تست A/B گرفته تا ابتکارات مبتنی بر داده یا کمپین‌های ایمیلی هدفمند و یا پروفایل کاربری و بهبود مستمر جذب، حفظ و نرخ تبدیل. پلتفرم‌های اتوماسیون بازاریابی امروزی همه چیز را به شما ارائه می‌دهند.

مارکتینگ اتومیشن

بد نیست مثالی را مرور کنیم. فرض کنید شما مشتری یکی از اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی هستید. در حالت عادی ممکن است یک کد تخفیف ثابت توسط صاحبان کسب‌وکار برای شما ارسال شود، اما اگر پای مارکتینگ اتومیشن وسط باشد رفتارهایی که  در اپلیکیشن دارید و تاریخچه سفرهای شما توسط سیستم، ذخیره‌سازی و تحلیل می‌شود و احتمالا صاحبان کسب‌وکار می‌توانند در مسیرهایی که بیشترین سفر را داشته‌اید تخفیف مناسب‌تری را برای شما در نظر بگیرند. البته این فقط یکی از سناریوهای محتمل است و حالت‌های بسیار بیشتری ممکن است پیش آید که کسب‌وکارها می‌توانند براساس نیاز، این سناریوها را تنظیم کنند.

تاریخچه مختصری از سرویس مارکتینگ اتومیشن

اتومیشن مارکتینگ  اولین بار در دهه ۹۰ وارد فضای B2B شد. اولین شرکتی که توانست آن را ایجاد کند Unica بود.

بسیاری از راه حل های دیگر قبل و همراه با Unica متولد شده بودند، اما آنها به سختی می توانستند سطح تعامل با مشتری را ارتقا دهند، به جز Eloqua  که از لحاظ فنی در این فضا پیشگام شد و در سال ۱۹۹۹ برای اولین بار خود را به عنوان یک نرم افزار مارکتینگ اتومیشن نام گذاری کرد.

هر دو برند Unica و  Eloqua، هنوز هم بازیکنان قدرتمندی در فضای مارکتینگ اتومیشن هستند. هر دوی آنها توسط دو غول بزرگ  IBM و Oracle در سال های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ خریداری شدند.

به نوعی، رشد اتوماسیون بازاریابی با رشد اینترنت مرتبط است. از سال ۲۰۰۰، ضریب نفوذ و سرعت استفاده از اینترنت با سرعت قابل توجهی در حال افزایش بود. دسترسی به اینترنت در میان کاربران رو به افزایش بود. این توسعه راه را برای مهندسان هموار کرد تا راه حل هایی ایجاد کنند که به شرکت ها اجازه می دهد از اینترنت برای دستیابی به اهداف خود استفاده کنند.

به نوعی، رشد اتوماسیون بازاریابی با رشد اینترنت مرتبط است.

بر خلاف سناریوهای واقعی، می توان ردپای دیجیتالی کاربران در اینترنت را اندازه گیری کرد و این فرصتی را برای بازاریابان ایجاد کرد تا پیام هایی نسبتاً قدرتمند ایجاد کنند و سطح تعامل با کاربران را از طریق پلتفرم های مارکتینگ اتومیشن ارتقا دهند.

دوره ۲۰۰۰-۲۰۰۸ شاهد تولد  Pardot، Hubspot، Infusionsoft، MailChimp، Act-on،Marketo   و تعداد بیشماری از نام های شناخته شده دیگر بود که شما می شناسید، یا چندین نام دیگر که نمی شناسید زیرا آنها نتوانستند در این فضای رقابتی دوام بیاورند.

تا آن زمان،=مارکتینگ اتومیشن  دارای سه رکن بود: ایمیل، تجزیه و تحلیل (وب و ایمیل) و مدیریت پایگاه داده. سپس در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸، با عرضه آیفون و اندروید به ترتیب، چهره اتوماسیون بازاریابی تغییر کرد.

تلفن های همراه به تدریج به جیب هر مصرف کننده ای رسید و به بازاریابان و تبلیغ کنندگان ابزاری قدرتمند و همیشه بیدار برای دسترسی به کاربرانشان داد. فضای دیجیتال همچنان به اوج خود رسید تا عصری از مارکتینگ اتومیشن و محصولات تحلیلی متمرکز بر مصرف کننده را به ارمغان آورد.

و پلتفرم اتوماسیون بازاریابی WebEngage نیز یکی از محصولات این تغییر است.

امروزه اتوماسیون بازاریابی به یک صنعت عظیم با چندین میلیارد دلار درآمد تبدیل شده است. ارقام زیر این نکته را تصدیق می کند:  

درآمد نایع از مارکتینگ اتومیشن

در حال حاضر بیش از ۱۰۰ محصول در بازار وجود دارد و فضا به هم ریخته است که ما را مجبور به نوشتن این راهنما کرد.

آمار و ارقام مارکتینگ اتومیشن

بر اساس آخرین آمار توسط emailmonday، نزدیک به ۵۱٪ از شرکت ها در سراسر جهان در حال استفاده از مارکتینگ اتومیشن هستند، این در حالی است که تقریبا حدود ۵۸٪ از برندها نیز در حال برنامه ریزی برای اتخاذ و استفاده از این فناوری در آینده ای نزدیک هستند.

در گزارشی که توسط Salesforce با عنوان State of Marketing (2017) منتشر شد، آمده است که ۶۷٪ از سرنخ های بازاریابی در حال حاضر از نوعی پلت فرم مارکتینگ اتومیشن جذب شده اند. همچنین در این گزارش بزرگترین رشد در استفاده مربوط به زمینه هایی مانند اینترنت چیزها (IoT) و هوش مصنوعی است.

گزارش salesforce

MarketsandMarkets که یک شرکت تحقیقاتی بازار است، یک بار تخمین زد که درآمدهای نرم افزاری مارکتینگ اتومیشن از ۳٫۶۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۴ به ۵٫۵۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹ رشد خواهد کرد.

مارکتینگ اتومیشن به زبان ساده!

با مارکتینگ اتومیشن، کسب و کارها می توانند مشتریان را با پیام های خودکار از طریق تمام کانال ها مانند ایمیل، وب پوش و اس ام اس هدف قرار دهند. پیام ها به طور خودکار، با توجه به مجموعه دستورالعمل هایی به نام سفر مشتری (Customer Journey) ارسال می شوند. بخش های بازاریابی و فروش از مارکتینگ اتومیشن برای خودکار کردن کمپین های بازاریابی آنلاین و فعالیت های فروش برای افزایش درآمد و به حداکثر رساندن کارایی استفاده می کنند. هنگامی که مارکتینگ اتومیشن به طور موثر برای رسیدگی به وظایف تکراری استفاده می شود، کارکنان آزاد هستند تا برای مقابله با مشکلات پیچیده تر برنامه ریزی کنند، نظم بیشتری بر فرآینها و امور حاکم می شود و خطای انسانی کاهش می یابد.

پس عملکرد مارکتینگ اتومیشن چیست؟  اتومیشن مارکتینگ به شما کمک می کند تا نرخ حفظ مشتری خود را افزایش دهید، بتوانید به واسطه ارسال پیام های هدفمند به موقع جلوگیری از ریزش مشتری را انجام دهید و در نهایت با اندازه گیری دقیق ROI به افزایش درآمد چشمگیری دست پیدا نمایید.  

نرخ بازگشت از مارکتینگ اتومیشن

ابزار مارکتینگ اتومیشن چیست؟

نحوه کار اتومیشن

ابزار  مارکتینگ اتومیشن چیست ؟ابزارهای مارکتینگ اتومیشن به شما قابلیت جمع آوری داده های مشتری از طریق بسیاری از تعاملات مانند ایمیل ها، بازدید از وب سایت و استفاده از اپلیکیشن شما را می دهد. در واقع سرویس مارکتینگ اتومیشن تمام داده های مرتبط با اقدامات و تعاملات کاربران، داده های رفتاری آنها، ترجیحات و به صورت کلی تمام ردپای کاربران در پلتفرم های شما را جمع آوری می نماید، این داده ها به ایجاد یک دید ۳۶۰ درجه ای از هر مشتری کمک می کند تا بتوانید تعامل با کاربران خود را شخصی و مبتنی بر رفتار آنها شکل دهید.

مارکتینگ اتومیشن تمام آنچه که نیاز دارید را انجام می دهد: بخش بندی دقیق مشتریان، تعریف journey ها و فرایندهای خودکار برای هدف گیری مخاطبان مناسب در زمان مناسب، ارسال پیام کاملاً شخصی سازی شده به هر مشتری به طور خودکار بر اساس رفتار آنها، ایجاد کمپین های تبلیغاتی در تمام کانال های بازاریابی مانند ایمیل، پوش موبایل، پیامک، وب پوش و فراتر از آن با چند کلیک ساده و از همه مهم تر ارائه تجارب شخصی برای مشتریان خود به صورت کارآمد و موثر.

اهمیت مارکتینگ اتومیشن برای کسب و کارها

داده ها دروغ نمی گوید: مارکتینگ اتومیشن می تواند به کسب و کارها کمک کند تا متوجه افزایش نرخ بازگشت سرمایه بازاریابی و رشد کلی کسب و کار خود شوند. به طور خاص تر، مارکتینگ اتومیشن چگونه می تواند به نفع کسب و کار شما باشد؟ بیایید با جذب سرنخ شروع کنیم.

تولید سرنخ بهتر مارکتینگ آتومیشن برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ

جذب لید یک گام بسیار مهم در رشد هر کسب و کار است. خودکار کردن مراحل بسیاری از بازاریابی و فروش به تیم شما زمان بیشتری می دهد تا بر استراتژی کلی تمرکز کند و سرنخ هایی را پرورش دهد که مشتری واقعی شما خواهند بود. این بدان معناست که چشم انداز بهتر و بیشتر منجر به جذب مشتریان بیشتر می شود.

مارکتینگ اتومیشن همچنین می تواند به شما یک تصویر غنی تر، دقیق تر از رفتار مشتری بالقوه بدهد. با استفاده از روش های ردیابی رفتاری مانند دنبال کردن مسیر یک کاربر از طریق وب سایت شما، نرم افزار اتوماسیون بازاریابی می تواند به تیم بازاریابی شما در درک منافع چشم انداز و جایی که آنها در چرخه عمر خرید هستند کمک کند.

به عنوان مثال، اتوماسیون بازاریابی به شما می گوید یک مشتری خاص در حال مشاهده یک دسته خاص از محصولات است در این حالت ممکن است نشان دهد که آنها در آغاز فرایند خرید به دنبال تحقیق و مقایسه و آماده سازی یک لیست کوتاه از محصولات مدنظر خود هستند. اگر به آنها دانلود کاتالوگ یک محصول خاص که می تواند مد نظر آنها باشد را پیشنهاد دهید؛ آمادگی برای خرید را در آنها افزایش دهید.

گرد هم آوردن اطلاعات از محل های مختلف از جمله بازدید وب سایت و دانلود، فعالیت های رسانه های اجتماعی، و بازاریابی مستقیم، شما را قادر می سازد اولویت بندی دقیق تری از مشتریان خود داشته باشید و کمپین های بازاریابی گسترده تری را اجرا کنید، از جمله:

  • پیام های بازاریابی مبتنی بر اقدام
  • پیام های نامکرر “قطره ای” ایمیل برای حفظ علاقه
  • ایمیل های شخصی
  • پیام های فیس بوک یا توییتر

پرورش سرنخ ها

پرورش سرنخ ها می تواند بسیار وقت گیر باشد. ارزش هدایت لید از طریق یک سفر کاملا خودکار هنگامی که فروش با موفقیت به پایان می رسد، قابل درک خواهد بود. در واقع، با توجه به تحقیقات Gleanster ، ۵۰ ٪ از لیدهای کسب و کار تولید شده واجد شرایط هستند، اما آماده برای خرید در حال حاضر نیستند. این آمار برای یک کسب و کار می تواند یک معضل ایجاد کند: شما می دانید تقریبا نیمی از سرنخ های خود واجد شرایط هستند پس هنوز هم نیاز به پرورش سرنخ دارید، اما با یک تیم کوچک دست زدن به هر دو فرآیند فروش و بازاریابی و هماهنگی آنها، کنترل شاخص های کلیدی و … سخت و زمان بر به نظر می رسد. استرس نداشته باشید! ابزارهای مارکتینگ اتومیشن دقیقا ً به همین دلیل اختراع شدند: برای انجام کاری که انسان ها فقط وقت آن را ندارد.

شخصی سازی سفر مشتری

محتوای شخصی شده کلید پرورش سرنخ ها است. با توجه به بازاریابی مبتنی بر تعامل، ۷۷ ٪ از خریداران می خواهند محتوا و پیشنهاد منحصر به فرد خود را در هر مرحله از تحقیقات خود دریافت کنند. ابزارهای اتوماسیون بازاریابی فرایند ارائه محتوای مناسب به خریدار مناسب را در زمان مناسب ساده می کنند. آنها همچنین داده ها را از تمام کانال های ارسال محتوا ضبط می کنند: کدام ایمیل های مشتریان باز می شوند و روی آن کلیک می کنند؟ کدام کانال های ارتباطی شما به خوبی نرخ تبدیل ایجاد می کنند، نرخ تبدیل چقدر است؟ و دیگر اقدامات کاربر چه مواردی است؟ ضبط خودکار داده ها می تواند این موارد و بسیاری از سوالات دیگر مربوط به استراتژی های بازاریابی محتوای شما را پاسخ دهد. همچنین داده های جمع آوری شده توسط یک سیستم مارکتینگ اتومیشن برای اقدامات اولیه بازاریابی تا رسیدن به مرحله فروش فوق العاده موثر است.

مثال:

شرکت دل، سازنده شناخته شده کامپیوتر را در نظر بگیرید. پس از بررسی متوجه شد که از حجم سنگینی از مشتریان ورودی، فروشگاه آنلاین را بدون ثبت سفارش و خرید ترک می کنند، دل از ویژگی تجزیه و تحلیل رفتار کاربران ابزار مارکتینگ اتومیشن استفاده نمود و با ایجاد تبلیغات جدید بر اساس تاریخ بازدید مشتریان، محصولات مشاهده شده و محصولات باقی مانده در سبدهای خرید، به افزایش ۷۰ درصدی نرخ های کلیک و ۳۰۰ درصد نرخ تبدیل بالاتر دست یافت.

داده های بهتر برای تصمیم گیری های هوشمندانه تر

به نظر می رسد این روزها همه در حال صحبت کردن در مورد “داده های بزرگ” هستند، اما کسب و کارهای محدودی در مورد چگونگی جمع آوری و استفاده از آنها را می دانند. مارکتینگ اتومیشن اجازه می دهد تا شما به راحتی داده های بزرگ را جمع آوری کنید و از هوش مصنوعی ارزشمند آن تحلیل های دقیقی در رابطه با نحوه استفاده از آنها بدست آورید.

وجود یک پلتفرم واحد برای داشبورد، ابزارهای تجزیه و تحلیل، گزارش های مدیریتی جامع و جمع آوری و ذخیره سازی داده ها، پلتفرم های اتوماسیون بازاریابی را به جامع ترین راه حل برای اندازه گیری شاخص های کلیدی کمپین ها و پیش بینی رفتار مصرف کننده تبدیل کرده است. یکی از مزایای بسیاری از پلتفرم مارکتینگ اتومیشن، توانایی ارائه مشخصات کامل تر از چشم انداز و پیش بینی برخی گروه های خاص از مشتریان است به علاوه وجود قابلیت تست های A / B برای پیدا کردن تکنیک هایی که نتیجه و بازخورد بالاتری دارند بسیار راهگشا خواهند بود.

ایجاد یک دید ۳۶۰ درجه ای از مشتریان

آماده اید تا فعالیت های خود را به وسیله اتوماسیون بازاریابی به سطح بعدی منتقل کنید؟ مارکتینگ اتومیشن خود را با یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) جفت کنید. یکپارچه سازی CRM با اتوماسیون بازاریابی به شما کمک می کند تا به ردیابی دقیق رفتار دو سویه کابران خود بپردازید، مانند محصولاتی که مشتریان شما در حال بازدید هستند، انواع محتوایی که به آن علاقه مند هستند و نقطه ای که آنها در چرخه خرید هستند. این اقدام ناگهان به شما بینش باور نکردنی می دهد که دقیقا مشتریان شما علاقه مند به چه چیزی هستند و همین بینش است که به شما اجازه می دهد تا تعامل با کاربران خود را به طور گسترده ای شخصی کنید تا بالاترین نرخ حفظ مشتری را بدست آورید.

نکات مهم انتخاب بهترین ابزار مارکتینگ اتومیشن چیست؟

موفقیت کسب و کار با مارکتینگ اتومیشن

انتخاب بهترین ابزار مارکتینگ اتومیشن، امری حائز اهمیت است که باید با دقت و بررسی های لازم انجام شود. در زیر، به برخی از نکات مهم در انتخاب ابزارهای مارکتینگ اتومیشن چیست 

قابلیت های نرم افزار

 بهترین ابزار مارکتینگ اتومیشن، باید دارای قابلیت های متنوع و جامعی باشد که به شما کمک می کند تا فرایندهای بازاریابی خود را بهبود بخشید و به صورت خودکار، تبلیغات خود را ارسال کنید.

قابلیت های تحلیل داده

 بهترین ابزار مارکتینگ اتومیشن، باید دارای قابلیت های تحلیل داده های بازاریابی باشد که به شما کمک می کند تا داده های بازاریابی خود را به صورت دقیق تحلیل کرده و بهبودهای لازم را ایجاد کنید.

قابلیت هماهنگی با ابزارهای دیگر

 بهترین ابزار مارکتینگ اتومیشن، باید دارای قابلیت هماهنگی با ابزارهای دیگری باشد که در فرایندهای بازاریابی خود استفاده می کنید، به عنوان مثال سیستم های مدیریت محتوا، ایمیل مارکتینگ و غیره.

قیمت

 هزینه یک ابزار مارکتینگ اتومیشن، نیز بسیار مهم است. بهتر است قیمت را با قابلیت های ارائه شده توسط نرم افزار مقایسه کنید تا بهترین ابزار را با قیمتی مناسب برای خود انتخاب کنید.

پشتیبانی و آموزش

بهترین ابزار مارکتینگ اتومیشن، باید دارای پشتیبانی و آموزش کاملی باشد تا شما به راحتی بتوانید از ابزار استفاده کنید.

سادگی استفاده

بهترین ابزار مارکتینگ اتومیشن، باید دارای رابط کاربری ساده و کاربرپسند باشد تا به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید.

امکانات داخلی و سفارشی سازی

 بهترین ابزار مارکتینگ اتومیشن، باید دارای امکانات داخلی قدرتمند و همچنین امکانات سفارشی سازی برای تنظیمات و نمایش داده های بازاریابی خود باشد.

در نهایت، همیشه بهتر است قبل از انتخاب هر ابزاری، به دقت از نمونه های مختلف استفاده کرده و مزایا و معایب آن را بررسی کنید. همچنین، باید به نیازهای بازاریابی خود دقیقاً توجه کرده و ابزاری را انتخاب کنید که به بهترین شکل با نیازهای شما هماهنگ باشد.

دیدگاه دارت به مارکتینگ اتومیشن چیست؟

نگاه دارت به مارکتینگ اتومیشن

در طول مدت فعالیت دارت، کارشناسان ما تجربه انجام کارهای متنوعی را داشته‌اند. بسیاری از خدماتی که امروز به عنوان خدمات سیستمی یا اتوماتیک در دارت به مشتریان عرضه می‌شود روز و روزگاری به صورت دستی انجام می‌شدند. اما باید قبول کنیم که میزان خطای انسان در بسیاری از موارد بیشتر از سیستم است، همچنین سرعت انجام عملیات تکراری توسط سیستم‌ها بسیار بالاست. از طرف دیگر هزینه مالی سیستم‌ها در بسیاری از موارد کمتر از هزینه نیروهای انسانی است.

با همه این پیش‌فرض‌ها دارت معتقد است که مارکتینگ اتومیشن نه تنها به ساختار دیجیتال مارکتینگ کسب‌وکارها صدمه نمی‌زند و نیروهای آن‌ها را بیکار نمی‌کند بلکه مارکتینگ اتومیشن می‌تواند موجب رشد و شکوفایی و هدفمند‌تر شدن فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ کسب‌وکارها شود.

دارت به عنوان نماینده رسمی وب‌اینگیج در ایران و تجربه پیاده‌سازی چندین پروژه موفق مارکتینگ اتومیشن برای برندها و کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ، آینده دیجیتال مارکتینگ در ایران را بسیار روشن ارزیابی می‌کند.

دارت جامع ترین پلتفرم سرویس اتومیشن ایرانی

سوالات متداول در مورد مارکتینگ اتومیشن

مارکتینگ اتومیشن چیست؟

مارکتینگ اتومیشن، یک روش بازاریابی جدید و مبتنی بر فناوری های اتوماسیونی است که با استفاده از نرم افزارها و ابزارهای مختلف، به شما این امکان را می دهد که فرایندهای بازاریابی خود را بهبود دهید و به طور خودکار و اتوماتیک پیام های تبلیغاتی را ایجاد کنید، تحلیل داده های بازاریابی را انجام دهید و روابط مؤثری با مشتریان خود برقرار کنید.

۵ کاربرد مارکتینگ اتومیشن چیست؟

۱. ایجاد یک پروسه فروش خودکار ۲. راه اندازی کمپین های تبلیغاتی خودکار ۳. تحلیل دقیق داده های بازاریابی ۴. ایجاد روابط مؤثر با مشتریان ۵. ایجاد محتوای بازاریابی با استفاده از روش های خودکار و اتوماتیک

بهترین ابزار مارکتینگ اتومیشن چیست؟

وب انگیج به عنوان یکی از معروف ترین ابزارهای مارکتینگ اتومیشن، بسیاری از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارد که آن را از سایر ابزارهای مشابه متمایز می کند. برخی از دلایلی که وب انگیج را بهترین ابزار مارکتینگ اتومیشن می سازد عبارتند از: قابلیت پیش بینی، گزارش دهی و تحلیل داده، امکان اتصال به سایر ابزارها، سادگی و کاربردی بودن و قابلیت سفارشی سازی.

جهت دریافت مشاوره در مورد اینکه مارکتینگ اتومیشن چیست، این فرم را تکمیل کنید.

و در پایان این که...

اگرچه حرف و حدیث هایی از تغییر و حذف مشاغل سنتی توسط افراد مختلف در مورد حضور مارکتینگ اتومیشن مطرح است اما واقعیت این است که مارکتینگ اتومیشن پرقدرت به مسیر خود ادامه می دهد. این گونه ترس و هراس ها بیشتر به سراغ افراد و کسب وکارهایی می رود که به احتمال زیاد دانش کافی در مورد تکنولوژی های جدید ندارند.

ما در دارت آماده ارائه خدمات مارکتینگ اتومیشن به کسب وکارهای بزرگ هستیم و همواره تلاش می کنیم با تمام توان به آگاهی بخشی بیشتر در حوزه مارکتینگ اتومیشن کمکی هر چند کوچک به جامعه دیجیتال مارکتینگ ایران داشته باشیم.

ارتباطات ما به عنوان نماینده رسمی یکی از بزرگ ترین ابزارهای مارکتینگ اتومیشن به نام وب اینگیج باعث شده بتوانیم پاسخ گوی سوالات و ابهامات در مورد مارکتینگ اتومیشن و ابزارهای آن باشیم.

همچنین تجربه چند ساله ما در این زمینه و به طور خاص پیاده سازی چندین پروژه در ایران در زمینه مارکتینگ اتومیشن به ما کمک می کند که بتوانیم بهتر پاسخ گوی شما باشیم.

اگر شما هم به دنبال استفاده از ابزارهای مارکتینگ اتومیشن در کسب وکار خود هستید می توانید با مشاوران ما در آژانس دیجیتال دارت در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مقالات