تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

با سرویس تبلیغات پوش نوتیفیکیشن دارت، تبلیغات خود را به صورت هدفمند در موبایل، وب و دسکتاپ برای هزاران کاربر در سراسر جهان به نمایش درآورید.

نمایش پوش نوتیفیکیشن در موبایل و دسکتاپ

ویژگی‌های سرویس تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

پیدا کردن و شناسایی مخاطب هدف تضمین می‌کند که تبلیغات شما به دست افراد درستی برسند. از این رو سرویس پوش نوتیفیکیشن دارت ویژگی‌هایی را برایتان در نظر گرفته که مخاطبان را براساس موقعیت مکانی، زمانی، نوع دستگاه و نوع جنسیت فیلتر می‌کند. با کمک این قابلیت‌ها می‌توانید تبلیغات پوش نوتیفیکیشن سایتتان را دسته‌بندی کرده و نهایتاً هزینه‌های تبلیغات را کاهش دهید.

امکان تنظیم لوکیشن

تبلیغات را براساس موقعیت مکانی کاربران تنظیم کنید. برای مثال اگر مخاطب هدف شما ساکن کلان‌شهرهای ایران است، می‌توانید سرویس پوش نوتیفیکیشن را فقط به همان شهرها اختصاص دهید تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود.

تنظیم روز و ساعت

با در دست داشتن پرسونای مخاطب می‌توانید پیش‌بینی کنید که کاربر شما چه زمان‌هایی به گوشی یا کامپیوترش سر می‌زند. این قابلیت کمک می‌کند تا تبلیغات پوش نوتیفیکیشن را در روزهایی اجرا کنید که کاربر حوصله کلیک کردن روی آن را داشته باشد.

انتخاب دستگاه

کاربران آیفون نیازی به دریافت تبلیغات مربوط به تعمیر گوشی سامسونگ ندارند. بنابراین حتماً تحلیل کاملی روی دستگاه‌هایی که مخاطبانتان از آن استفاده می‌کنند انجام دهید و محتوای سرویس پوش نوتیفیکیشن را بر طبق آن دسته‌بندی کنید.

انتخاب جنسیت

اگر اکثر مخاطبان سایت شما آقایان هستند، ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن برای یوزرهای خانم هیچ ارزش افزوده‌ای نخواهد داشت. پس با انتخاب جنسیت افرادی که پیام تبلیغاتی شما را دریافت می‌کنند نرخ تبدیلتان را بالاتر ببرید.

تعرفه تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

در آژانس دیجیتال مارکتینگ دارت، تعرفه تبلیغات پوش نوتیفیکیشن بسته به نوع سرویسی که انتخاب می‌کنید متفاوت است. با توجه به هدف شما از تبلیغات و نوع کسب‌وکاری که دارید، هزینه‌ها براساس لید، کلیک و اکشن محاسبه می‌شوند.

هزینه پوش نوتیفیکیشن

CPI

CPI مخفف Cost Per Impression بوده و بیشتر برای محاسبه هزینه تبلیغات اپلیکیشن‌ها استفاده می‌شود. طبق این روش، تعرفه تبلیغات پوش نوتیفیکیشن وابسته به این است که در طول کمپین چند کاربر جدید برنامه شما را نصب می‌کنند.

CPA

CPA مخفف Cost Per Action بوده و روشی مناسب برای محاسبه تبلیغات پوش نوتیفیکیشن در جشنواره‌های اینترنتی است. اکشن موردنظر توسط شما تعیین می‌شود و هربار که یک کاربر وارد سایت شده و آن عمل را انجام دهد، هزینه تبلیغات برایتان رد خواهد شد.

CPC

CPC مخفف Cost Per Click بوده و با نام تبلیغات کلیکی هم شناخته می‌شود. طبق این روش، تعرفه تبلیغات پوش نوتیفیکیشن براساس تعداد کلیک‌هایی که روی بنر انجام می‌شود محاسبه خواهد شد.

CPL

CPL مخفف Cost Per Lead بوده و براساس سرنخ‌هایی که برایتان فراهم می‌کند محاسبه می‌شود. در این روش، به ازای هر لید یا مشتری احتمالی که از تبلیغ عایدتان می‌شود هزینه‌ای را پرداخت می‌کنید.

CPM

CPM مخفف Cost Per Mille است. Mille در اینجا اشاره به کلمه هزار دارد و یعنی به ازای هر ۱۰۰۰ بار نمایش، هزینه‌ای بابت تبلیغ پرداخت می‌کنید. برخلاف مدل CPC‌ در این روش نیازی نیست که حتماً روی تبلیغات کلیک شود.

مزایای تبلیغات پوش نوتیفیکیشن چیست؟

مانند هر روش مارکتینگ دیگری تبلیغات پوش نوتیفیکیشن نیز روشی برای دیده شدن کسب‌وکار شماست. این پیام‌های تبلیغاتی کلیک‌خور، باعث افزایش تعامل کاربران با سایت شما می‌شوند و نرخ تبدیل را بالا می‌برند. به‌علاوه شما می‌توانید افرادی که تنها یک بار از سایت دیدن کرده‌‌اند را به‌عنوان مخاطب جدید جذب کرده و دوباره به سایت برگردانید.

افزایش تعامل کاربران

محتوای تعاملی تبلیغات پوش نوتیفیکیشن تأثیر زیادی روی جلب اعتماد مخاطب دارد. بنابراین اگر استراتژی هدفمندی در پیش گرفته باشید، کاربران تشویق می‌شوند تا تعامل بیشتری با سایت شما داشته باشند.

دسترسی به مخاطبان بیشتر

با انتخاب درست‌ترین تعرفه تبلیغات پوش نوتیفیکیشن دارت، صدتا مخاطب جدید به سایتتان سرازیر می‌شوند تا با صرف هزینه کم سود زیادی دریافت کنید.

افزایش نرخ تبدیل

با پیاده‌سازی یک تبلیغ جذاب و هدفمند به مخاطبتان یادآوری کنید که به خدمات شما نیاز دارد. به این ترتیب کاربری که تا دیروز سایت شما را بین صدها سایت دیگر گم کرده بود، حالا با قصد خرید روی تبلیغات کلیک می‌کند.

سفارشی سازی تبلیغات

سرویس پوش نوتیفیکیشن دارت امکان سفارشی‌سازی تبلیغات را برایتان فراهم کرده تا هزینه‌هایتان کاملاً معقولانه و هدفمند باشند.

جهت دریافت مشاوره  در مورد سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن، فرم مربوطه را تکمیل کنید.