تبلیغات کلیکی گوگل

سفارش تبلیغات کلیکی گوگل دارت در پربازدیدترین پلتفرم ها اجرا شده و با پیشگیری از کلیک های تقلبی، جهت ارائه بهترین ترافیک ممکن تلاش می کند.

سفارش تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی گوگل یکی از پرسابقه ترین انواع روش های بازاریابی در فضای مجازی هستند. در دنیای دیجیتال امروز که بخش اعظم بازاریابی شرکت ها در اینترنت انجام می شود، تبلیغ کلیکی می تواند نمایش آگهی های شما را چندین برابر کند. پس با اجرای یک کمپین کلیکی جذاب و کلیک خور برندتان را به دیگران معرفی کرده و به ازای هر کلیک جایگاه تان را در صفحه اول گوگل محکم تر کنید.

خدمات تبلیغات کلیکی در دارت

ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ دارت در کنار شما و کسب وکارتان هستیم تا بهترین بهره را هر کلیک ببرید. با خدمات تبلیغات کلیکی دارت هزینه کمپین های شما با میزان واقعی ترافیک دریافتی به وب سایت تان تنظیم می شود تا هرچه سریع تر به بازار هدف و مشتریان بالقوه تان نزدیک  شوید و تبلیغات موثرتری پیاده سازی کنید. دارت یک پلتفرم تبلیغات باسابقه است که خدمات متنوعی در زمینه سرچ گوگل، آگهی های ویدیویی، پوش نوتیفیکیشن، نصب اپ و تبلیغات نمایشی برای تان فراهم می کند.

کلیک

با خرید کلیک گوگل تبلیغات شما در صفحه نتایج جستجو به نمایش درمی آید و خدمات تان را در معرض دید میلیون ها مخاطب مرتبط قرار می دهد. این کمپین ها با انتخاب دقیق کلمات کلیدی، آنالیز موقعیت های جغرافیایی و زمانی، بررسی جامعه آماری مخاطبان و در نظر داشتن سقف بودجه به بهترین نحو ممکن هدف گیری می شوند.

تبلیغات ویدیویی

طبق آمار گوگل پلتفرم های ویدیویی از محبوبیت بالایی بین کاربران برخوردار بوده و یکی از پربازده ترین کانال های تبلیغات کلیکی به شمار می روند. در این روش تبلیغاتی ویدیوی کمپین شما در خلال ویدیوهای پربازدید یوتیوبی پخش شده و مخاطب را تشویق به کلیک کردن می کند. توجه به علایق مخاطب و پیدا کردن مجراهای تبلیغاتی مرتبط کلید موفقیت در آگهی های ویدیویی ست.

ارسال پوش نوتیفیکیشن می تواند پیام تبلیغاتی شما را به گوش هزاران مخاطب علاقه مند رسانده و نرخ تبدیل بالایی برای تان فراهم کند. با خرید تبلیغات کلیکی از پلتفرم دارت، آگهی پوش نوتیفیکیشن کسب وکارتان را با عنوان و تصویری جلب توجه کننده برای مخاطبانی بفرستید که به خدمات شما نیاز دارند و به کلیک کردن علاقه نشان می دهند.

اپلیکیشن ابزاری برای تأمین راحتی کاربران گوشی و موبایل فرندلی کردن خدمات وب سایت شماست. اگر می خواهید هزینه های طراحی و ساخت اپلیکیشن تان هدر نرود باید بهترین روش تبلیغاتی را برای این محصول انتخاب کنید. تبلیغات کلیکی نصب اپلیکیشن با قرار دادن اپ شما در خلال بازی ها و برنامه های پرطرفدار مخاطبان زیادی را تشویق به نصب می کنند.

تبلیغات نمایشی

بسته به استراتژی بازاریابی کسب وکارتان می توانید با بنرهای تبلیغاتی در معرض دید قرار بگیرید. در این روش نیازی به کلیک کاربر ندارید و تعرفه خدمات بر اساس تعداد بازدید هایی که از بنر شما شده محاسبه می شود. تبلیغات نمایشی یکی از بهینه ترین راه ها برای افزایش آگاهی برند و دیده شدن خدمات تان توسط میلیون ها مشتری بالقوه است.

مزایای تبلیغات کلیکی چیست؟

سفارش کلیک گوگل از طریق تبلیغات کلیکی می تواند مزایای متنوعی برای کسب وکار شما داشته باشد. این روش به دلیل هدف مند بودن تأثیر بالایی در افزایش فروش خدمات داشته و برندتان را به طیف گسترده ای از مخاطبان هدف معرفی می کند. علاوه بر این، با این روش به راحتی می توانید میزان بازدهی کمپین را از طریق نسبت کلیک به تبدیل آنالیز کنید و گزارش دقیقی از نتیجه تبلیغات بدست آورید.

هدفمندی تبلیغات

تبلیغات کلیکی با هدف قرار دادن مخاطب مرتبط ترافیکی را به وب سایت شما می آورند که نرخ تبدیل بالایی به همراه دارد. در این روش با آنالیز کیوردها، تحلیل رفتار کاربر و انتخاب دقیق پلتفرم های تبلیغاتی یک کمپین هدفمند خواهید داشت.

افزایش فروش

هرچقدر که کمپین هدف مندتری داشته باشید، به مخاطب کسب وکارتان نزدیک تر شده و شانس فروش محصولات را بالاتر می برید. با پیاده سازی تبلیغات کلیکی ارزان در کنار هزینه مقرون به صرفه، نرخ بازگشت سرمایه بیشتری نصیب تان می شود.

افزایش آگاهی از برند

با خرید کلیک گوگل میلیون ها کاربر که در جست جوی خدماتی مشابه به کسب وکار شما هستند، با برندتان آشنا شده و نام تان را به خاطر می سپارند. با معرفی محصولات در تبلیغات کلیکی مشتری را تا آگاهی کامل در قیف فروش همراهی می کنید.

معرفی خدمات و محصولات

با مانور دادن روی خدمات و محصولات وب سایت تان مخاطب خاص را تبدیل به مشتری کنید. در تبلیغات کلیکی با بررسی دقیق کسب وکار و برجسته کردن مزایای رقابتی  نسبت به سایت های دیگر محصولات تان را به شکلی جذاب تر معرفی می کنید.

نتایج زودبازده

بازده تبلیغات کلیکی خیلی سریع تر از روش های تبلیغاتی دیگر قابل اندازه گیری ست. در این روش گزارش دقیق کلیک ها و هزینه ها در اختیارتان قرار می گیرد تا علاوه بر دسترسی به نتایج، مرجعی برای بهینه سازی کمپین های آینده داشته باشید.

خرید کلیک گوگل از دارت

تمام کسب وکارها برای اینکه بتوانند در نتایج گوگل رتبه بگیرند، نیاز به یک حساب گوگل ادز دارند. تجربه ثابت کرده که اگر این تبلیغات مطابق با تکنیک ها و اصول مورد علاقه گوگل انجام شوند، نتیجه کمپین بسیار موفقیت آمیز خواهد بود. مجموعه دیجیتال مارکتینگ دارت با تکیه بر سال ها تجربه تبلیغات گوگلی، با شارژ حساب گوگل ادز و اجرای کمپین های کلیکی هدفمند، ترافیکی با نرخ تبدیل بالا برای  وب سایت شما فراهم می کند. 

مزایای تبلیغات کلیکی چیست؟

انتخاب پلتفرم تبلیغات درست امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که در نتیجه کمپین بسیار موثرند. آژانس تبلیغاتی دارت با ارائه سابقه درخشان در زمینه خرید کلیک گوگل و گذراندن آزمون های متنوع، توانسته نشان پارتنر رسمی گوگل را دریافت کند. این نشان در کنار نتایج همکاری موفقیت آمیز با برندهای معتبر، مدیریت دقیق بودجه و دسترسی به شبکه های نمایشی متنوع تضمین کننده بازدهی تبلیغات کلیکی دارت برای مشتریانش است.

پارتنر رسمی گوگل

دارت ادز با کارنامه پرثمری که در زمینه تبلیغات کلیکی دارد، موفق به دریافت نشان پارتنر رسمی گوگل شده تا قدمی در جهت جلب رضایت و اعتماد مخاطبان بردارد. داشتن این نشان به این معناست آژانس دارت نه تنها گواهینامه های گوگل ادز را دریافت کرده بلکه کمپین هایی مطابق با اصول و شرایط گوگل پیاده سازی کرده است و در نتیجه اعتبار لازم برای اجرای کمپین های کلیکی را دارد.

همکاری با برندهای معتبر

آژانس دارت در طول فعالیت چند ساله در زمینه تبلیغات کلیکی گوگل، با برندهای نام آشنا و معتبری هم چون فیدیبو، اسنپ فود، اسنپ، آپ، تلاونگ و هراز همکاری کرده و نتایج موفقیت آمیزی از این همکاری را منتشر کرده است. تجربه تعهد به این برندهای کوچک و بزرگ سبب شده تا دارت اعتماد مشتریان بیشتری را در حوزه اجرای کمپین ها بدست آورد.

کنترل و مدیریت تبلیغات

با دارت ادز کنترل کاملی روی تبلیغات کلیکی خود خواهید داشت تا تمام ویژگی های کمپین را براساس استراتژی کسب وکارتان تنظیم کنید. همه فاکتورهای مدیریت تبلیغ مانند نحوه نمایش آگهی، دستگاه های نمایش، موقعیت مکانی، جمعیت آماری و نوع پلتفرم های نمایش دهنده به طور کامل با مشورت و همکاری شما انتخاب می شوند.

مدیریت بودجه تبلیغات

لازمه مدیریت بودجه تبلیغات، میزان ارزشمندی سرنخ ها و توانایی مالی کسب وکار شما در این زمینه است. آژانس تبلیغاتی دارت می تواند با ارائه یک تحلیل عمیق در زمینه کیفیت لیدها، برآورد هزینه مورد نیاز برای ایجاد هر لید و بدست آوردن نرخ حدودی تبدیل، بودجه کمپین تبلیغات کلیکی شما را مدیریت کرده و حداقل سرمایه لازم برای اجرای کمپین را اعلام کند.

بهینه سازی تبلیغات

بهینه سازی تبلیغات نیازمند اجرای تحلیل های عمیق بر نتایج کمیپن های قبلی و هدف گیری نقاطیست که تاکنون جا انداخته بودید. دارت ادز می تواند تبلیغات شما را براساس فاکتورهای متنوعی مانند رفتار کاربر، کیوردهای هدف، زمینه فعالیت کانال ها و مرتبط سازی محصول و پلتفرم، بهینه سازی کرده و نتیجه کمپین را از این رو به آن رو کند.

شبکه نمایشی متنوع

دسترسی به شبکه های نمایشی متنوع می تواند امکان دیده شدن تبلیغ شما توسط کاربران مرتبط را افزایش دهد. دارت ادز با پیاده سازی کمپین تبلیغات کلیکی در طیف گسترده ای از کانال های نمایشی، نرخ کلیک بر روی بنرها، ویدیوهای تبلیغاتی و آگهی های پوش نوتیفیکیشن را بالا برده و افزایش تبدیل مخاطب به مشتری وفادار را تضمین می کند.

گزارش گیری نتایج تبلیغات

ماهیت خرید تبلیغات کلیکی به شکلیست که گزارش کاملی از بودجه و هزینه ها در اختیارتان می گذارد. در دارت ادز دست تان باز است تا برای هر کمپینی که اجرا می کنید اطلاعات دقیقی از تعداد کلیک ها، هزینه هر کلیک، تعداد بازدید و میزان لید دریافت کرده و با بهره گیری از این داده ها، به بهینه سازی سریع تر تبلیغات آینده کمک کنید.

تعرفه تبلیغات کلیکی چقدر است؟

میزان تعرفه تبلیغات کلیکی را نیاز کسب وکار شما تعیین می کند. اینکه در چه حوزه ای فعالیت می کنید و رقابت کلمات کلیدی در آن چقدر شدید است، یکی از عوامل تعیین کننده در هزینه تبلیغات به شمار می رود. علاوه بر این، امتیاز کیفی گوگل ادز، سیستم مزایده گوگل، فرمت آگهی و بودجه در نظر گرفته شده نیز جزو دیگر فاکتورهای تعیین کننده در هزینه تمام شده ی خرید کلیک گوگل هستند.

کلمات کلیدی

رقابت کلمات کلیدی در بعضی از کسب وکارها به قدری شدید است که بر روی هزینه خرید کلیک گوگل تأثیر می گذارد. در واقع هر چقدر رتبه گرفتن در نتایج گوگل با کیورد مدنظرتان سخت تر باشد، تعرفه ای که گوگل برای تبلیغات کلیکی آن کلمه تعیین می کند نیز بیشتر است.

امتیاز کیفی تبلیغ

امتیاز کیفی یا Quality Score یکی از معیارهای گوگل اذر برای انتخاب تبلیغ های باکیفیت است. به طور کلی هر چقدر تبلیغ مفیدتری به کاربر ارائه دهید، امتیاز کیفی تان رشد کرده و گوگل به عنوان جایزه هزینه هر کلیک را برای تان کاهش می دهد.

سیستم مزایده گوگل

سیستم مزایده یا Ads Bidding یکی از روش های تعیین تعرفه در گوگل ادز است که امکان پرداخت بیشتر به ازای نمایش بالاتر را برای کاربر فراهم می کند. در این الگوریتم اگر تبلیغ شما از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد، شانس بیشتری برای برنده شدن در مزایده را خواهید داشت.

نوع ادفرمت

چندین فرمت تبلیغاتی متفاوت در گوگل ادز تعریف شده که انتخاب هر کدام از آن ها در تعرفه تبلیغات کلیکی تأثیرگذار است. بسته به اینکه از چه نوع فرمت ویدیویی استفاده کنید یا از آگهی های متنی کمک بگیرید، باید انتظار هزینه های متفاوتی را داشته باشید.

میزان بودجه

در نهایت این بودجه شماست که هزینه کلی تبلیغات را تعیین می کند. بسته به اینکه به چه تعداد کلیک، نمایش، سرنخ و تبدیل نیاز دارید، می توانید هزینه مشخصی را برای کمپین در نظر بگیرید. قاعدتاً برای دریافت کلیک های بیشتر باید انتظار هزینه های بالاتری را داشته باشید.

 جهت ثبت سفارش کلیک گوگل فرم مربوطه را تکمیل کنید.

جهت دریافت مشاوره در مورد تبلیغات کلیکی گوگل، فرم را تکمیل نموده تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.