تبلیغات در گوگل

تبلیغات گوگل، بزرگ ترین کانال تبلیغاتی در سراسر جهان با قابلیت جذب مشتری در سریع ترین زمان ممکن برای تمامی کسب و کارهای بزرگ و کوچک

تبلیغات گوگل

تبلیغات در گوگل چیست؟

تبلیغات در گوگل چیست؟ تبلیغات در گوگل یکی از رایج ترین و در عین حال پرطرفدارترین شیوه های تبلیغات آنلاین است که دیده شدن کسب و کارها توسط مخاطبان هدفشان بسیار کمک می کند.

تبلیغات گوگل به واسطه سرویس گوگل ادز اجرا می شود که متاسفانه در برخی کشورها، از جمله ایران، دچار محدودیت هایی است. با این تفاسیر انتظار می رود که کسب و کارها خط قرمز پررنگی دور گوگل ادز کشیده باشند اما اینطور نیست! چرا که مجموعه هایی در داخل کشور هستند که به واسطه امتیازاتی که از سوی گوگل کسب کرده اند، می توانند با گوگل ارتباط برقرار کرده و پروسه تبلیغات در گوگل ادز را سهولت ببخشند. آژانس دیجیتال مارکتینگ دارت نیز یکی از همین مجموعه ها است. متخصصان مدیریت و بهینه سازی اکانت اختصاصی گوگل در دارت به شما کمک می کنند از بودجه تبلیغات گوگل ادز حداکثر استفاده را ببرید.

مزایای تبلیغات در گوگل

و اما اهمیت تبلیغات در گوگل ادوردز چیست؟ گوگل ادز بستر مناسبی برای تبلیغات کلیکی است که در سراسر دنیا قابل استفاده است. در واقع امکانی است که از سوی گوگل برای کسب و کارها فراهم شده است تا آن ها فرصت دیده شدن داشته باشند.

از آنجایی که امروزه بسیاری از کسب و کارها به تبلیغ در گوگل فارسی روی آورده اند، بنابراین برای شما هم بهتر است که از این بستر تبلیغاتی به نحو احسن استفاده کنید تا از رقبای خود جا نمانید.

افزایش آگاهی از برند

با تبلیغات در گوگل می توان در سریع ترین زمان ممکن برندینگ هر کسب و کار را بهبود بخشید. هرچه تبلیغات گسترده تر، برندینگ بهتر. برندینگ با تبلیغات گوگل برخلاف تکنیک های سئو، زمان کمتری به طول می انجامد. ما در دارت به شما در بهبود برندینگتان کمک می کنیم.

افزایش رتبه سایت

برای افزایش ورودی سایت معرفی کسب و کار خود به کمک سئو، زمان زیادی نیاز است. اما تبلیغات گوگل توانسته تا حدودی این مسئله را برای کسب و کارهای با محدودیت زمانی، برطرف کند و در مدت زمانی کوتاه، ترافیک زیادی ایجاد کند. ما در دارت با اجرای تبلیغات گوگل هدفمند، ترافیک سایت شما را افرایش می دهیم.

امکان کنترل بودجه

تبلیغ در گوگل می تواند به صورت ماهانه، هفتگی یا حتی روزانه انجام شود و این کاملا به میزان بودجه و هدف تبلیغ شما بستگی دارد. تنظیم بودجه تبلیغات از هدررفت هزینه و زمان جلوگیری کرده و به پیشروی هدفمند تبلیغ کمک بیشتری می کند. کارشناسان تبلیغات گوگل در دارت به مدیریت هرچه بهتر بودجه تبلیغاتیتان کمک می کند.

آنالیز کمپین های تبلیغاتی

در تبلیغات گوگل امکان بررسی نتیجه هر کمپین تبلیغاتی پس از پایان آن وجود دارد. بررسی گزارشات کمپین، موجب شناسایی کانال های تبلیغاتی با بازدهی بالا برای کسب و کارها و نیز آشنایی با نیاز مخاطبان می شود. تجربه، ثابت کرده است این بررسی ها نقش مهمی در بهینه سازی تبلیغات گوگل دارند. در دارت امکان بررسی گزارش و نتایج کمپین های تبلیغات گوگل برای شما فراهم است.

افزایش فروش

افرایش فروش یکی از نتایج مهمی است که با تبلیغات در گوگل دست یافتنی تر است. با توجه به اینکه این روش ترافیک زیادی را به یکباره وارد سایت شما می کند، به همان اندازه احتمال فروش را هم افزایش می دهد. دارت با در نظر داشتن هدف کسب و کارها سعی می کند بهترین کانال های تبلیغاتی و پربازده را انتخاب کند.

خدمات دارت برای تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل بهترین فرصت برای کسب و کارها جهت افزایش فروش و برندسازی است. مجموعه دارت با ارائه خدمات مدیریت و بهینه سازی اکانت گوگل ادز این فرصت را برای کسب و کارهای مختلف فراهم ساخته است. در آژانس دیجیتال مارکتینگ دارت علاوه بر خدمات ساخت اکانت اختصاصی گوگل ادز می توانید برای شارژ و مدیریت اکانت گوگل ادز اقدام کنید.

گوگل ادز

ساخت اکانت گوگل ادز

علیرغم محدودیت هایی که در کشور برای ساخت اکانت گوگل ادز وجود دارد، آژانس دیجیتال دارت این امکان را دارد که در صورت تقاضای کاربران، برای آن ها اکانت اختصاصی گوگل ادز ایجاد کند.

شارژ اکانت گوگل ادز

فرآیند شارژ اکانت در گوگل ادز اقدامی مهم است که در صورت عدم انجام آن، امکان اجرای کمپین تبلیغاتی گوگل ادز فراهم نخواهد بود. از طرفی شارژ اکانت گوگل ادز در ایران، با کمی چالش همراه است. تیم گوگل ادز دارت، به واسطه ارتباطاتی که دارد، می تواند شارژ اکانت گوگل ادز را برای شما انجام دهد.

مدیریت اکانت گوگل ادز

پس از ساخت و شارژ اکانت گوگل ادز، مهم ترین نکته، مدیریت گوگل ادز است. اینکه بتوانید میزان شارژ اکانت را متناسب با کمپین ها مدیریت کنید، کمپین ها را مطابق قوانین گوگل ادز اجرا کنید و … بسیار مهم است که آژانس دارت می تواند برایتان انجام دهد.

همکاری پارتنرشیپ با گوگل

دارت به عنوان پارتنر رسمی گوگل طی دوره ها و آزمون های معتبر توانسته است دانش خود را در زمینه تبلیغات گوگل ادز ارتقا دهد. به علاوه برخورداری از پشتیبانی مستقیم گوگل، موجب ارائه هرچه بهتر خدمات گوگل ادز به مشتریان شده است تا بتوانیم پشتیبانی آن ها را در هر زمان به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

بهینه سازی تبلیغات گوگل

کمپین خود را بدون کنترل رها نکنید! ما در دارت سرمایه‌گذاری و تبلیغات شما را بررسی می‌کنیم، فرایندهای بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی را در نظر می گیریم و آنها را آزمایش می کنیم تا بهترین پیشنهاد قیمت برای هزینه به ازای هر کلیک (CPC) را به دست آوریم.

طراحی لندینگ پیج

لندینگ پیج ها اهمیت زیادی در افزایش امتیاز کیفی، افزایش نرخ کلیک و کاهش هزینه ها دارند. طراحی لندینگ اصول خاص خود را دارد که مجموعه دارت تجربه زیادی در این زمینه دارد و می تواند بهترین لندینگ ‌پیج را برای تبلیغات شما تدوین و طراحی کند تا بیشترین میزان فروش را تجربه کنید.

 

هزینه تبلیغات در گوگل

یکی از پر تکرارترین سوالات در حوزه تبلیغات در گوگل این است که آیا تبلیغات در گوگل رایگان است؟ در پاسخ باید بگوییم که تبلیغات در گوگل کاملا رایگان نیست و هزینه تبلیغات در گوگل ادز به ازای مبلغی که بابت شارژ اکحانت پرداخت می کنید، تعیین می شود.

به بیان ساده تر، ساخت اکانت در گوگل ادز، رایگان است؛ تنها کافیست شرایط ایجاد اکانت را داشته باشید. سپس با تعیین نوع تبلیغ گوگل هزینه های شما برآورد می شود؛ به ازای هر کلیک، نمایش، نصب و … . به این صورت که شما اکانت خود را به میزان دلخواه شارژ می کنید و سپس به ازای هر یک کلیک یا نمایش و … مبلغی از بودجه شما کسر می گردد. بنابراین نمی توان قیمت تبلیغات در گوگل را به صورت مشخص و دقیق اعلام کرد.

سوالات متداول در مورد تبلیغات در گوگل

آیا ساخت اکانت اختصاصی در گوگل ادوردز در دارت هزینه دارد؟

خیر، ساخت حساب کاربری گوگل ادز در آژانس دیجیتال مارکتینگ دارت هزینه‌ای ندارد و تنها بابت شارژ اکانت گوگل ادوردز موظف به پرداخت هزینه اصلی و درصد کارمزد هستید.

هزینه شارژ اکانت گوگل چقدر است؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ دارت ساخت حساب کاربری گوگل ادز را به صورت کاملاً رایگان انجام می دهد و تنها در ازای شارژ اکانت گوگل ادز، علاوه بر پرداخت مبلغ مورد نظر برای شارژ ، موظف به پرداخت کارمزد نیز هستید که رقم بالایی هم نیست.

آیا می‌توانم اکانت اختصاصی تهیه شده از آژانس دارت را خودم شارژ کنم؟

متاسفانه این امکان وجود ندارد؛ زیرا شارژ اکانت گوگل ادز توسط اطلاعات پرداختی دارت انجام می شود. در صورت تمایل می توانید اکانت اختصاصی جدید را با ارائه مدارک هویتی و مالی خود ایجاد نمایید تا دارت اطلاعات اکانت قبلی را به اکانت جدید منتقل کند.

اکانت گوگل ادز پس از خرید، چه مدت انقضا دارد؟

با تهیه اکانت اختصاصی گوگل از دارت یک حساب گوگل ادز دائمی خواهید داشت اما در صورتی که اکانت اختصاصی گوگل به مدت ۱۵ ماه بدون استفاده باشد گوگل حساب را تعلیق خواهد کرد.

جهت دریافت مشاوره  در مورد تبلیغات در گوگل، فرم مربوطه را تکمیل کنید.