بهترین تکنیک های کمپین حداکثر عملکرد (راهنمای جامع ۲۰۲۴)

کمپین حداکقر عملکرد

یکی از نگرانی‌های دائمی کسب‌وکارها، اجرای کمپین‌های حرفه‌ای است. اختصاص بودجه، انتخاب کانال مناسب، و زمانبندی صحیح اجرای کمپین، از جمله مواردی هستند که در فرآیند چیدمان یک کمپین مدنظر قرار می‌گیرند.

کمپین حداکثر عملکرد یا Performance Max ، یک روش موثر برای اجرای کمپین‌های گوگل ادز است که از ترکیب ماشین یادگیری و هوش مصنوعی برای پیش‌بینی و بهبود نتایج استفاده می‌کند. در این مقاله، آژانس دیجیتال مارکتینگ دارت، ساختار و نقش کمپین حداکثر عملکرد را مورد بررسی قرار داده است.

این کمپین‌ها با توانایی پیش‌بینی نتایج و بهینه‌سازی تبلیغات به شکلی کاملاً اتوماتیک، به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا برنامه‌های مؤثرتری برای تبلیغات خود طراحی کنند و به نتایج بهتری دست یابند.

فهرست مطالب

کمپین حداکثر عملکرد چیست؟

کمپین حداکثر عملکرد یا Performance Max، یکی از روش‌های تبلیغاتی پیشرفته در پلتفرم تبلیغات گوگل است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن از تبلیغات آنلاین خود استفاده کنند و عملکرد و بازدهی تبلیغات را به حداکثر برسانند. سرعت تغییرات در روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی بسیار بالا است. این به معنای ضرورت برای پیش‌روی و همگامی با این تغییرات است. از زمانی که یک ایده برای یک کمپین مطرح می‌شود تا زمان اجرای آن، زمان زیادی لازم است. همچنین، شیوه‌های تبلیغاتی و سلایق مخاطبان به سرعت در حال تغییر هستند. بنابراین، باید از روشی استفاده کنیم که این تغییرات را به خوبی درک کند و به سرعت به تطبیق بپردازد. کمپین حداکثر عملکرد یا Performance Max از گوگل یکی از راه‌حل‌هایی است که به افزایش راندمان و بازدهی تبلیغات آنلاین کمک می‌کند. این کمپین با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، توانسته نتایج مطلوبی را برای کسب‌وکارها به ارمغان آورد. به همین دلیل، در بین شرکت‌ها، کمپین حداکثر عملکرد بسیار مورد توجه است.

کمپین حداکثر عملکرد چطور کار می‌کند؟

کمپین حداکثر عملکرد یا Performance Max، با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، به بهینه‌سازی عملکرد تبلیغات آنلاین شما کمک می‌کند. این کمپین‌ها در تمامی کانال‌های مختلف گوگل، از جمله جستجوهای گوگل، نمایش شبکه گوگل، و حتی یوتیوب، به‌کار گرفته می‌شوند.

ساختار این کمپین‌ها به گونه‌ای است که ابتدا داده‌ها و سیگنال‌های مختلف مانند مشخصات مخاطب، رفتارهای قبلی و موقعیت جغرافیایی به سیستم ارسال می‌شوند. سپس از طریق فرایندهای یادگیری ماشینی، بهترین استراتژی و عملکرد برای رسیدن به اهداف مشخص شما مشخص می‌شود.

با توجه به پاسخ‌هایی که از سیستم دریافت می‌شود، می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی را برنامه‌ریزی و اجرا کنید. این کمپین‌ها به طور خاص برای افزایش ترافیک و فروش سایت طراحی شده‌اند و از اهداف اصلی آن‌ها استفاده می‌کنند.

یکی از راهکارهای ایجاد کمپین حداکثر عملکرد، استفاده از یک کمپین فشرده و انتشار آن در کانال‌های مختلف است. با این روش، تعاملی که از طریق کمپین تبلیغاتی ایجاد می‌شود، بهبود یافته و می‌تواند منجر به خرید یا ارتباط با برند شما شود.

نقش کمپین حداکثر عملکرد: داده، فروش و فراتر از آن

 

در مورد کمپین‌های Performance Max اختلاف نظر وجود دارد: برخی آن‌ها را برای بالای قیف فروش (آگاهی سازی) مناسب می‌دانند چون بر محتوای تصویری (یوتیوب، نمایش و غیره) تأکید دارند. در مقابل، برخی دیگر آن‌ها را برای پایین قیف فروش  (قصد خرید) مناسب می‌دانند.

حقیقت جایی بین این دو نظر است و کاملا به نحوه راه‌اندازی کمپین شما بستگی دارد. اگر کمترین تلاش را انجام دهید (تنظیمات پیش فرض و خلاقیت محدود برای Performance Max)، احتمالا نتایج متوسطی در تمام بخش‌های قیف فروش  خواهید داشت. دلیل این است که همه کانال‌ها پتانسیل استراتژی‌های پایین قیف فروش را دارند و شبکه‌های تبلیغاتی (گوگل و مایکروسافت) داده‌های کافی برای تولید نتایج متوسط با ورودی کم دارند.

در حالی که می‌توانید از عملکرد توسعه URL کمپین‌های Performance Max به عنوان جایگزینی برای Dynamic Search Ads (DSA) استفاده کنید، اما مهم است که بدانید داده‌های مرتبط با عبارات جستجو به شفافیت DSA نخواهند بود. علاوه بر این، از آنجایی که Performance Max فراتر از جستجو عمل می‌کند، ممکن است به دلیل نوع جایگذاری با موارد مثبت/منفی کاذب مواجه شوید.

کمپین‌های Performance Max در کنار کمپین‌های سنتی برای نمایش هدف تراکنش (قصد خرید) در نظر گرفته شده‌اند. اگر نمی‌خواهید ترافیک برند یا کاربران موجود در هزینه گنجانده شوند، آن‌ها را از طریق فرم یا تنظیمات کمپین UI حذف کنید.

ساختار کمپین پرفورمنس مکس یک یا چند کمپین

افزودن Performance Max به حساب گوگل ادز با انتخاب یک یا چند کمپین حداکثر عملکرد (Pmax) آغاز می‌شود. اما سؤالی که مطرح می‌شود این است: آیا با استفاده از ۱۰۰ گروه دارایی (asset groups) در هر کمپین می‌توان بهترین خدمات را دریافت کرد یا نه؟ انتخاب یک یا چند کمپین دارای مزایا و معایبی است و داده‌ها نشان می‌دهند که کدام مسیر بهترین نتایج را ارائه می‌دهد.

استفاده از یک کمپین گروهی (Single Campaign) روش رایج‌تر و کم هزینه‌تری برای اجرای Pmax است. اگر با استفاده از این روش به موفقیت در کمپین حداکثر عملکرد دست یافتید، معمولاً نشان از آزمایش نوع تبلیغ بر استراتژی است. با این حال، اگر در یک بازار بسیار رقابتی با محصولات یا خدمات متعدد باشید، ممکن است نیاز به ساختار‌های دیگری از Pmax داشته باشید.

یک کمپین (Campaign) چند گروه اسست (Assest)

افزودن کمپین حداکثر عملکرد به حساب شما با انتخاب ساختار یک یا چند کمپین آغاز می‌شود. یکی از مواردی که باید در نظر گرفته شود این است که آیا بهتر است از تا ۱۰۰ گروه دارایی در هر کمپین استفاده کنید یا خیر. هر دو مسیر مزایا و معایبی دارند و داده‌ها نشان می‌دهد که کدام مسیر به نتایج بهتری منجر می‌شود.
نکتهه مهمی که باید به آن توجه کنید این است که یک کمپین با یک گروه دارایی راه رایج‌ترین و کمترین راه مفید برای اجرای کمپین حداکثر عملکرد است (بدون توجه به اینکه شما در گوگل هستید یا مایکرؤسافت).
هرچند که به دست آوردن موفقیت از این راه امکان‌پذیر است، اما معمولاً نشان از آزمایش نوع تبلیغ در مقابل استراتژی است. مگر اینکه در یک فضای فوق‌العاده محدود با یک محصول/خدمت در یک بازار باشید، احتمالاً نیاز خواهید داشت که با یکی از سه ساختار دیگر ادامه دهید.

چند کمپین (campaign) چند گروه اسست (Assest)

 

مزیت کلیدی این روش این است که می‌توانید بر اساس پتانسیل نرخ بازگشت سرمایه (ROI)، بودجه‌ای را به محصول/سرویس/مخاطب خاص اختصاص دهید. با این حال، از آنجایی که چندین بودجه ایجاد می‌کنید، باید برای هر کدام بودجه جداگانه‌ای در نظر بگیرید.

بسته به ماهیت کسب و کار شما، این کار می‌تواند به سرعت پرهزینه شود. علاوه بر این، اگر تمرکزتان را خیلی پراکنده کنید، ممکن است نتوانید تعداد تبدیل (conversion) کافی برای عملکرد خوب Performance Max به دست آورید. مطالعات نشان داده‌اند که Performance Max برای عملکرد عالی به حدود ۶۰ تبدیل در ماه نیاز دارد و اگر حداقل به ۳۰ نرسد، با مشکل مواجه خواهد شد.

ملاحظات اصلی برای این مسیر عبارتند از:

  • آیا حاشیه سود به شدت متفاوت است؟ اگر درآمدهای به شدت متفاوتی دارید یا بخش‌هایی از کسب و کار خود را نسبت به بخش‌های دیگر باارزش‌تر می‌دانید، این مسیر به شما امکان می‌دهد برای هر بخش بودجه معناداری تعیین کنید.
  • آیا می‌توانید به حداقل تعداد تبدیل برسید؟ همانطور که نمودار بالا نشان می‌دهد، تبدیل‌های کم بر عملکرد کلی تأثیر می‌گذارد، زیرا Performance Max باید از «حداکثر تبدیل» یا «حداکثر ارزش تبدیل» استفاده کند.

در حالی که به نظر می‌رسد این ساختار از نظر تئوری برای اکثر برندها مناسب‌تر باشد، اما واقعیت این است که همه چیز به بودجه تبلیغات بستگی دارد. اگر حداقل ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار در ماه برای کمپین خود بودجه ندارید، به احتمال زیاد برای اینکه تاثیرگذار باشد، کشش کافی به دست نخواهد آورد.

چند کمپین (Campaign) چند گروه اسست (Assest)

این ساختار یکی از‌ایده‌آل‌ترین روش بوده و باید در شرایط خاصی از آن استفاده کرد. چون در این ساختار چند کمپین با چند گروه باید نگرانی بودجه‌بندی چند کمپین را با گروه‌های متعدد همسو با یک موضوع را به دنبال دارد. بااین‌حال برند‌هایی وجود دارند که برای استفاده از این ساختار مناسب هستند و این ساختار به تمام جنبه‌های بازاریابی برند رسیدگی می‌کند. دیدگاه‌هایی اصلی چند کمپین چند گروه اسست از قرار زیر است:

آیا حجمی (قرارداد معاملاتی یا نشانگر تعداد مشخصی از یک دارایی) برای توجیه این ساختار دارید؟ احتمالاً باید خودتان این حجم را تنظیم کنید، زیرا باید چندین بار تنظیمات کمپین را انجام دهید. برای این کار می‌توانید گروه دارایی خود را براساس تقسیم‌بندی در استراتژی بازاریابی گروه‌بندی کنید.

چرا به گروه دارایی نیاز دارید؟ گروه‌های دارایی دارای یک ماهیت متنوع و خلاق است، چراکه از محصول، خدمات و پرسوناژ مخاطب نشأت می‌گیرد. اگر نمی‌دانید به‌طور واضح دلایل ضرورت به گروه دارایی را بیان کنید. باید بدانید که ادغام آن با گروه بهترین راه‌حل برای موفقیت در کمپین پرفورمنس است.

این ساختار مناسب برند‌هایی با بودجه و محصولات/ خدمات مختلف هستند. اگر بودجه ماهیانه وجود داشته باشد، خودرو، سفر و تجارت الکترونیک برای کار با این ساختار مناسب هستند. اگر غیر از این باشد، بهتر است کمپین خود را با ساختار یک کمپین با چند گروه دارایی بچینید.

خلاقیت: فید، ویدیو و هوش مصنوعی

یکی از بزرگترین دلایل روی‌آوردن کسب‌وکار‌های که سنتی تبلیغ می‌کنند، خلاقیت در پرفورمنس مکس است. خلاقیت تنها دلیلی است که کسب‌وکار‌های سنتی باید به سمت هوش مصنوعی و ماشین یادگیری بیایند. شما در پرفورمنس مکس می‌توانید نوع خلاقیت را تعیین کنید، اما نمی‌توانید مقدار و نحوه اعمال این خلاقیت را کنترل کنید.
خلاقیت تنها دلیل محبوبیت پرفورمنس مکس به‌عنوان فید محبوب شد. از نظر تئوری می‌توانید تبلیغات را براساس فید خرید/سایت خود ارائه دهید. در‌حالی‌که استفاده از فید در کمپین حداکثر عملکرد مورد انتقاد افراد زیادی قرار گرفت، عده زیادی نیز بر حداکثر عملکرد متمرکز بر فید اعتقاد دارند.
براساس داده‌ها تفاوت زیادی بین فید و ترکیب است وجود ندارد. مسأله بزرگ آنجا است که تبلیغ‌کنندگان نسبت به تبلیغات متنی در دوره بصری تعصب دارند. طبق آمار‌ها ۱۶ درصد از متن، ۱۳ درصد از عکس و فقط ۴ درصد از ویدئو استفاده کرده بودند.
با توجه به ظرفیت بالای محتوای بصری (به‌ویژه ویدئو) در کمپین حداکثر عملکرد Performance Max گوگل و مایکرؤسافت بر استفاده تبلیغ‌کنندگان از هوش مصنوعی تأکید می‌کنند. با این روش شکاف خلاقانه تبلیغات کسب‌وکار‌ها برطرف خواهد شد.
البته هر برند نمی‌تواند خلاقیت در برند خود را محدود به هوش مصنوعی کند. با سه روش دیگر نیز می‌توان حفره خلاقیت در تبلیغات را پر کرد:
• سهم خرید برای منابع خلاقانه از پیش تعیین شده که برای تولید محتوای بصری که مورد تأیید تیم‌ها و مشتریان مختلف است.
• کمک به تیم‌ها و مشتریان برای درک اینکه خلاقیت در پرفورمنس مکس از دارایی‌های یک شرکت سرچشمه می‌گیرد. بنابراین شبکه تبلیغاتی از منابع خلاقانه یا محتوای از پیش تأیید شده، استفاده می‌کند.
• از دست دادن جایگاه پرفورمنس مکس (به خاطر عملکرد بد) به‌خاطر عدم وجود محتوای بصری خوش ساخت.

گسترش یو ار ال ها و اسست های خودکار

تفاوت زیادی بین هوش مصنوعی مولد و گسترش دارایی خودکار و URL وجود دارد. در واقع دارایی‌های ایجاد شده خودکار، دارایی‌ها و خلاقیت موجود را از محتوای تبلیغاتی شما می‌گیرد. بعد با کمک آن‌ها حفره دارایی‌های گمشده در یک گروه دارایی را پر می‌کند.

گسترش URL به Google/Microsoft اجازه خزیدن (خزنده وب) به سایت شما را می‌دهد. براساس آن می‌تواند صفحات مرتبط را پیدا کند. بعد از آن بتواند متناسب با آن صفحات تبلیغات و بودجه ایجاد کند و این همان DSA (فروش مستقیم) است. در ادامه ملاحظات مفیدی برای هر دو این افزونه‌های خلاقانه وجود دارد:

  • گسترش URL همیشه ایده بدی است. به‌ویژه زمانی که نمی‌خواهید پای صفحات وبسایت ایندکس شده به پرفورمنس مکس باز شود.
  • گسترش URL مانند DSA به شما در یادگیری نحوه جست‌وجوی افرادتان کمک می‌کند. فقط زمانی از این روش استفاده کنید که گروه‌های دارایی بخش‌بندی شده داشته باشید.
  • دارایی‌هایی خودکار خوب هستند، اما نه به اندازه دارایی‌هایی که خودتان می‌سازید.

اگر اسست‌ یا دارایی‌های ایجاد شده را دوست ندارید، باید عملکرد آن را به‌طور کامل خاموش کنید.   

برداشت یا هزینه

گوگل و مایکروسافت اولین بسترهای استفاده از پرفورمنس مکس (کمپین حداکثر عملکرد) برای تکمیل کمپین هستند. هزینه تبلیغات در این بسترها حداقل و حداکثرهایی دارد.

مشکل اینجا است که کسب‌وکارها عادت کرده‌اند که یک بودجه مشخصی برای دیجیتال مارکتینگ اختصاص دهند. بنابراین باید برای تبلیغات جدید یا بیش‌تر هزینه کنند یا از کمپین‌ها وام بگیرند.

بنابراین برای اجرای کمپین‌ باید حداقل هزینه را پرداخت کنیم تا قابل اجرا باشد. اگر بودجه تبلیغ ۱۰ کلیک در روز را ندارید، پس بیخیال کمپین شوید. یک بودجه به‌طور روزانه باید یک سرنخ را تبدیل کند و نرخ تبدیل کم‌تر از ۱۰% واقع‌بینانه نیست.

کیس های مناسب برای برداشت

تخصیص بودجه اضافی برای تست‌ها، به خصوص زمانی که آن تست‌ها با رویکردهای سنتی مدیریت کمپین‌ها مغایرت دارند، کار آسانی نیست. از طرف دیگر، برداشتن بودجه از کمپین‌ تبلیغاتی  موفق هم می‌تواند به عملکرد آنها آسیب برساند.

با وجود این چالش‌ها، Performance Max مزایای قابل توجهی برای سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهد:

  • آزمایش پیش از راه‌اندازی کلمات کلیدی: با استفاده از “موضوعات جستجو” (تا ۲۵ مورد در هر گروه آگهی) می‌توانید قبل از راه‌اندازی نهایی کلمات کلیدی با مطابقت دقیق در کمپین‌های جستجو، آنها را به صورت آزمایشی بررسی کنید. این موضوعات در رقابت‌های مزایده معمولاً اولویت کمتری نسبت به کلمات کلیدی مطابقت دقیق دارند، اما در صورت تطابق معنایی دقیق، می‌توانند از کلمات کلیدی با مطابقت عبارتی یا گسترده عملکرد بهتری داشته باشند.
  • کاهش سوگیری انسانی: Performance Max بخش قابل توجهی از تصمیم‌گیری‌های ذهنی را از مدیریت کمپین‌ها حذف می‌کند. طبق ادعای گوگل، به طور میانگین، افزودن کمپین‌های Performance Max به یک حساب کاربری منجر به ۱۸ درصد افزایش نرخ تبدیل با هزینه‌های مشابه می‌شود. صرف نظر از صحت این آمار، Performance Max بدون شک رویکردی خودکارتر و جامع‌تر برای تست و آزمایش ارائه می‌دهد.

کیس های مناسب برای هزینه

در شرایطی که کمپین‌های جداگانه شما به بن‌بست سهم نمایش/سهم بازار می‌رسند، وام گرفتن بودجه به جای یافتن بودجه جدید می‌تواند راه حلی کارآمد باشد. Performance Max با ارائه محتوای بصری، می‌تواند طیف جدیدی از مخاطبان را به استخر جستجوی شما اضافه کند و کاربرانی را که تمایلی به تبدیل شدن از طریق مسیر‌های SERP ندارند، جذب نماید.

نکات مهم:

  • سهم نمایش پایین: اگر سهم نمایش شما بسیار پایین است، وام گرفتن بودجه برای Performance Max‌ایده مناسبی نیست، مگر اینکه قصد داشته باشید این کمپین را به عنوان کمپین غالب خود برای مدتی طولانی اجرا کنید.
  • کنترل کمپین‌های بصری: در صورتی که کمپین‌های بصری (تولید تقاضا، ویدیو، نمایش) را اجرا می‌کنید، حفظ کنترل بر فرکانس و زمان‌بندی نمایش آگهی‌ها حائز اهمیت است. به طور کلی، وام گرفتن بودجه از این کمپین‌ها مگر در صورت تمایل به جایگزینی آن‌ها با Performance Max، توصیه نمی‌شود.
  • تطابق گسترده: اگر از کلیدواژه‌های با تطابق گسترده استفاده می‌کنید، توقف موقت آن‌ها و انتقال بودجه به Performance Max می‌تواند‌ایده‌ای مناسب باشد. این امر به شما امکان می‌دهد از سیگنال‌های تطابق گسترده بهره‌مند شوید و در عین حال به موجودی بصری نیز دسترسی پیدا کنید. در نتیجه، ضمن جذب مخاطبان جدید، می‌توانید محتوای متناسب با قیف‌های مختلف را به آن‌ها ارائه دهید.

ردیابی نرخ تبدیل، چقدر نیاز دارید؟

PMAX فقط روی حداکثر تبدیل و حداکثر نرخ تبدیل قابل اجرا است. پس شما باید نرخ تبدیل حداقلی را برآورده کنید.  

برطبق گفته‌های بالا، کمپین‌هایی با تبدیل کمتر از ۳۰ در یک دوره ۳۰ روزه محکوم به شکست هستند. حال یک سوال دیگر در این قسمت به وجود می‌آید. Performance Max چه اعتباری حاصل از تبدیل‌های یک برند بدست می‌آورد و آیا باید اجازه دریافت چنین اعتباری را به او بدهیم؟

در‌حالی‌که یک پاسخ نادرست، حذف مشتریان مارک‌دار و فعلی است. برندهایی با بودجه کم ممکن است خود را بر سر دوراهی ببینند. چراکه نمی‌توانند حجم (سهم برداشت/سهم بازار) کافی را بدون نقش برند در کمپین حداکثر عملکرد به دست آورند.

در ادامه چند دیدگاه وجود دارد، اما همه آنها به درک اساسی از نحوه رفتار مخاطبان و لیست مشتریان در  Performance Max  نیاز دارند.

سیگنال مخاطبان

سیگنال مخاطب با هدف‌گذاری مخاطب یکسان نیست. برای یک کمپین پرفورمنس مکس (حداکثر عملکرد) امکان‌پذیر نیست که به‌طور  انحصاری فقط گروهی را هدف قرار دهد. در عوض کمپین حداکثر عملکرد به گوگل و مایکروسافت کمک می‌کند تا بفهمند شما چه افرادی را هدف قرار داده‌اید. در واقع پرفورمنس مکس سیگنال مخاطب را بررسی می‌کند.

از آنجایی که برندها برای جلب رضایت مخاطب هدف از روش‌های مختلف استفاده می‌کنند. نمی‌توانید فقط از یک سیگنال مخاطبان استفاده کنید. دیگر سیگنال‌ها از قرار زیر است:

  • وب سایت های بازدید شده و وبسایت‌هایی که مخاطب ابراز علاقه‌مند کرده است.
  • رویدادهای درون بازار و زندگی
  • جمعیت شناسی عمومی

ترافیک برندی را از کمپین استثنا کنید

اگر ترافیک برند را از کمپین پرفورمنس (حداکثر عملکرد) دور نگه دارید. این موارد را به دنبال دارد:

  • ترافیک برند ارزان‌تر است
  • احتمال تبدیل بالاتری دارد
  • معمولا یک بودجه استراتژی به آن اختصاص دارد

روش مناسب جایگزین ترافیک برند از پرفورمنس مکس

می‌توانید از روش دیگری به جای استفاده از ترافیک برند در پرفورمنس مکس استفاده کنید. مسیر جایگزین دسترسی به تمام مراحل سفر مشتری است. اگر از این مسیر جایگزین استفاده کنید، بالطبع باید کمپین جست‌وجوی مارک‌دار را حذف کنید و این ریسک بزرگی برای موفقیت کمپین است.

پرفورمنس مکس در آژانس بازاریابی دیجیتال دارت

کمپین حداکثر عملکرد

در عصر دیجیتالی که همه مسیرها به تغییرات با سرعت بالا ختم می‌شود. استفاده از قابلیت پرفورمنس مکس در گوگل یک راهکار حرفه‌ای برای موفقیت در کسب‌وکار است. کمپین حداکثر عملکرد می‌تواند برند شما را حرفه‌ای نشان دهد و همچنین در میان مخاطبان و مشتریان یک برند به‌روز معرفی شوید.

 آژانس بازاریابی دیجیتال دارت با ارائه خدمات مختلف پرفورمنس مکس توانسته کسب‌وکارهای زیادی را به‌واسطه این کمپین به فروش ‌بیشتر و برندسازی برساند. برای رسیدن به یک کسب‌وکار موفق با کارشناسان دارت تماس بگیرید تا با ارائه بهترین خدمات پرفورمنس مکس کسب‌وکارتان را رونق بخشد.

سوالات متداول در مورد کمپین حداکثر عملکرد

پرفورمنس مکس چیست؟

کمپین حداکثر عملکرد یا Performance Max، یکی از روش‌های تبلیغاتی پیشرفته در پلتفرم تبلیغاتی گوگل است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن از تبلیغات آنلاین خود استفاده کنند و عملکرد و بازدهی تبلیغات را به حداکثر برسانند.

کمپین پرفورمنس چطور کار می‌کند؟

کمپین پرفورمنس مکس با تعیین اهداف و تحلیل عوامل موثر، از طریق استراتژی‌های ارزشمند، به بهبود عملکرد و بهره‌وری در موقعیت‌های مختلف می‌پردازد.

جهت دریافت مشاوره در مورد کمپین حداکثر عملکرد ، این فرم را تکمیل کنید.

و در پایان این که...

استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای اجرای کمپین یک روش بسیار نوین و از سوی گوگل است. می‌توانید با استفاده از کمپین حداکثر عملکرد خود را با سرعت مشتریان همگام کنید. در این مقاله دارت به مواردی درباره پرفورمنس مکس مطالبی ارائه کردیم. برخی از آن‌ها از قرار زیر است:

  • کمپین حداکثر عملکرد (Performance Max) گوگل به افزایش راندمان و بازدهی تبلیغات آنلاین شما کمک می‌کند.
  • ابتدا داده‌ها و سیگنال‌های مختلف را به سیستم می‌دهیم و از طریق یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی بهترین عملکرد دریافت می‌شود.
  • در واقع Performance Max برای خدمت در کنار کمپین‌ها و روش‌های سنتی بازاریابی در نظر گرفته شده و نشان‌دهنده قصد تراکنش مشتری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مقالات