داستان همکاری دارت و اسنپ

اسنپ چندسالی است که مشتری دارت است. شروع همکاری اسنپ و دارت با نمایش تبلیغات (CPM) اسنپ در بسترهای متنوع بود. چندی بعد همکاری اسنپ و دارت عمیق‌تر از پیش ادامه پیدا کرد. ما تبلیغات کلیکی (CPC) را چند سال پیش برای اسنپ اجرا کردیم. نتایج مناسب همکاری در این دو زمینه باعث شد همکاری دارت با اسنپ شکل جدیدی پیدا کند که در پست‌های بعد در مورد آن صحبت می‌کنیم. تمرکز ما در زمینه کار با اسنپ حفظ این مشتری ارزشمند و حرکت به سمت دیجیتال مارکتینگ نتیجه محور بود. تبلیغات نمایشی و تبلیغات کلیکی شروع همکاری ما را تشکیل داد اما این مسیر به همین‌جا ختم نشد…

داستان همکاری آژانس دارت با شرکت ایده گزین ارتباطات روماک (اسنپ) به شهریورماه سال ۱۳۹۶ برمی‌گردد. در مدت کوتاهی از آغاز همکاری به روزانه ده‌ هزار نصب اپلیکیشن اسنپ در روز دست یافتیم.
این موضوع باعث آغاز همکاری بلند مدت دارت با این شرکت در حوزه‌های گوناگونی از جمله طراحی و اجرای کمپین جذب راننده با استفاده از تبلیغات دیجیتال، تبلیغات کلیکی و… انجامید و تا به امروز این همکاری ادامه داشته است.
شرکت اسنپ، برندی با سابقه درخشان و یکی از مشتریان قدیمی دارت است. یکی از افتخارات آژانس دیجیتال دارت، همکاری طولانی مدت با این برند خوش نام است.

در ادامه مسیر همکاری با اسنپ، سعی کردیم با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و دیجیتال مارکتینگِ نتیجه‌محور، همکاری را براساس نتایج بدست آمده ادامه دهیم. در این روش دارت برای اسنپ جذب کاربر واقعی را انجام می‌دهد. به عنوان مثال کاربرانی که اپلیکیشن اسنپ را دانلود و نصب کرده‌اند و سپس مراحل ثبت‌نام و ثبت سفر را انجام می‌دهند، توسط دارت برای اسنپ جذب شده‌اند. یعنی کاربرانی که به جز دانلود و نصب اولیه یک یا چند اکشن دیگر نیز انجام می‌دهند، به عنوان کاربران واقعی جذب‌شده محسوب می‌شوند. با توجه به اینکه کل مسیر و فرایندهای داخلی اسنپ به‌صورت دیجیتالی تعریف شده است این امکان برای رصد دیجیتال مارکتینگ وجود دارد. به‌این‌ترتیب دارت توان‌مندی خود در جذب کاربران واقعی و اسنپ مدیریت هزینه‌های تبلیغات دیجیتال را انجام داده‌اند.