داستان همکاری دارت و همراه کارت

همکاری دارت با همراه‌کارت از سال ۱۳۹۷ شروع شد. در این مسیر طولانی دارت سعی کرده براساس نیاز مشتری، خدمات متنوعی را عرضه کند. در ابتدای همکاری دارت خدمات نصب اپلیکیشن را برای همراه کارت فعال کرد. در ادامه و برای بهبود کمپین‌ها، دارت پیشنهاد اجرای کمپین‌های برپایه اکشن را داد. در کمپین‌های اکشن‌محور، دارت کاربرانی را برای همراه‌کارت جذب کرد که نه تنها اپلیکیشن همراه‌کارت را نصب می‌کردند، بلکه در اپلیکیشن ثبت‌نام می‌کردند و برخی از آن‌ها حداقل یک خرید (مثلا کارت شارژ) را نیز انجام می‌دادند. به این ترتیب همراه‌کارت توانست کاربران فعالی را جذب کند که برای این برند ارزشمند هستند.

داستان همکاری همراه‌کارت و دارت از سال ۱۳۹۷ شروع شد. در ابتدا همکاری دارت و همراه‌کارت محدود بود ولی به مرور زمان این همکاری شکل جدی‌تری به خود گرفت.
یکی از تجارب خوب دارت در همکاری بلندمدت، همکاری با مجموعه همراه‌کارت است. این مجموعه در بازه‌های زمانی مختلف نیازهای خود را مطرح و دارت به ازای نیازهای مطرح شده پس از تحلیل و بررسی، راهکارهای مد نظر را به همراه‌کارت ارائه داده است.
معمولا تداوم همکاری با برندها، نشان‌دهنده رضایت دو طرفه است. در این مسیر دارت از ابتدایی‌ترین خدمات مانند خدمات نصب‌ اپلیکیشن، ثبت‌نام کاربران، ثبت خرید کاربران، تا خدمات پیشرفته‌تر مانند مارکتینگ اتومیشن به همراه کارت ارائه کرده است.

دارت به عنوان نماینده رسمی وب‌اینگیج (نرم‌افزار مارکتینگ اتومیشن) این خدمات را به سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی عرضه می‌کند. کسب‌وکارهایی که کاربران زیادی دارند معمولا نیازمند نرم‌افزارهای مارکتینگ اتومیشن هستند تا بتوانند پیشنهادهای مناسبی را به کاربران خود ارائه دهند. دارت و همراه‌کارت در زمینه مارکتینگ اتومیشن و استفاده از نرم‌افزار وب‌اینگیج همکاری خوبی را شروع کرده‌اند. یکی از مشکلات همراه کارت عدم شناسایی دقیق کاربران و در عین حال عدم ارسال پیام‌های مناسب و متناسب با هر کاربر بود. دارت به عنوان راه‌حل این مشکل، استفاده از نرم‌افزار وب‌اینگیج را به همراه کارت پیشنهاد کرد. در این مسیر دارت با بررسی دقیق کاربران همراه‌کارت اقدام به طراحی و تدوین سناریوهای متنوعی کرده است. به عنوان مثال کاربرانی که در اپلیکیشن ثبت‌نام کرده‌اند ولی تاکنون هیچ خرید کارت شارژی از همراه کارت نداشته‌اند در یک دسته کاربران قرار می‌گیرند. با استفاده از نرم‌افزار مارکتینگ اتومیشن وب‌اینگیج، همراه‌کارت این امکان را دارد که به این کاربران پیام‌ خاصی ارسال کند و این کاربران را ترغیب کند تا کارت شارژ را با استفاده از همراه‌کارت بخرند.