خرید اکانت گوگل ادز - بهترین روش های خرید اکانت اختصاصی گوگل ادز

خرید اکانت اختصاصی گوگل

خرید اکانت گوگل ادز، یک راه حل مناسب برای کسب و کارهایی است که به دنبال افزایش بازدید و فروش از طریق تبلیغات گوگل هستند. این اکانت ها، امکان مدیریت مستقل تبلیغات را برای کسب و کارها فراهم می کند و به آن ها کنترل بیشتری بر نحوه نمایش تبلیغات و هزینه های تبلیغاتی می دهد.

فهرست مطالب

خرید اکانت گوگل ادز

ایجاد اکانت گوگل ادز

برای استفاده از خدمات گوگل ادز باید برای خود یک اکانت تبلیغاتی تهیه کنید. باید بگوییم که ساخت اکانت گوگل ادز رایگان است. در ادامه لازم است تصمیم بگیرید که می خواهید تبلیغات در گوگل شما با کدام یک از واحدهای پولی انجام شود. در ایران به علت تحریم های موجود تقریبا هر آژانس بازاریابی دیجیتال که ارائه دهنده خدمات گوگل ادز باشد با واحدهای پولی لیر، دلار و درهم کار می کند.

چرا خرید اکانت گوگل ادز؟

گوگل ادز یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی آنلاین است که می تواند به کسب و کارها کمک کند تا به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کرده و فروش خود را افزایش دهند. با خرید اکانت گوگل ادز، می توانید تبلیغات خود را در بالای نتایج جستجو گوگل قرار دهید و به میلیون ها کاربری که به دنبال محصولات یا خدمات شما هستند، دسترسی پیدا کنید.

فواید خرید اکانت گوگل ادوردز عبارتند از:

  • دسترسی به مخاطبان هدف: گوگل ادز به شما امکان می دهد تا تبلیغات خود را بر اساس کلمات کلیدی، مکان، زمان و سایر عوامل هدف گذاری کنید. به این ترتیب، می توانید مطمئن شوید که تبلیغات شما فقط به افرادی نمایش داده می شوند که به محصولات یا خدمات شما علاقه مند هستند.
  • افزایش آگاهی از برند: تبلیغات گوگل ادز می توانند به افزایش آگاهی از برند شما کمک کنند. با نمایش تبلیغات خود به افراد بیشتری، می‌ توانید نام تجاری خود را در ذهن آن ها تثبیت کنید.
  • افزایش ترافیک سایت: تبلیغات گوگل ادز می توانند به افزایش ترافیک سایت شما کمک کنند. با هدایت کاربران به سایت خود، می توانید آن ها را با محصولات یا خدمات خود آشنا کنید و احتمال تبدیل آن ها به مشتری را افزایش دهید.

اگر به دنبال افزایش فروش و رشد کسب و کار خود هستید، گوگل ادز یکی از بهترین ابزارهایی است که می توانید از آن استفاده کنید.

روش های خرید اکانت گوگل ادز

خرید اکانت اختصاصی گوگل ادوردز می تواند به روش های متفاوتی انجام شود. اما پرداخت هزینه های ارزی آن می تواند دغدغه های خاص خود را داشته باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با دو روش مستقیم و غیر مستقیم خرید اکانت اختصاصی گوگل ادوردز آشنا شوید.

روش مستقیم خرید اکانت گوگل ادز از سایت رسمی

برای خرید اکانت گوگل ادز به صورت مستقیم، می توانید به سایت گوگل ادز مراجعه کنید و با وارد کردن اطلاعات شخصی و تجاری خود، یک اکانت جدید ایجاد کنید. پس از ایجاد اکانت، می توانید با شارژ حساب خود، تبلیغات خود را در گوگل شروع کنید.

روش غیرمستقیم خرید اکانت گوگل ادز از پارتنرهای رسمی گوگل

علاوه بر روش مستقیم، می توانید از شرکت های واسط تبلیغات گوگل نیز برای خرید اکانت استفاده کنید. این شرکت ها با داشتن تجربه و دانش کافی، می توانند فرآیند خرید اکانت و مدیریت آن را برای شما تسهیل کنند.

مزایای خرید اکانت گوگل ادز در دارت چیست؟

شما می توانید خرید اکانت گوگل ادز خود را به دارت بسپارید. در ادامه با برخی از مزایای خرید اکانت گوگل ادز از دارت بیشتر آشنا خواهید شد.

امکان شارژ اکانت

امکان شارژ مجدد اکانت های ادز توسط دارت برای شما فراهم است که این اقدام با استفاده از کارت های اعتباری معتبر انجام می شود.

استفاده از پروموشن کد گوگل

به اکانت های ساخته شده توسط دارت، اعتبار هدیه (تا ۴۳۶ دلار/ ۸۰۰۰ لیر / ۱۶۰۰ درهم) تعلق می گیرد.

دسترسی لحظه ای به اکانت

در صورتی که شما خرید و مدیریت اکانت گوگل ادز خود را به ما بسپارید این امکان را دارید که به صورت لحظه ای مدیریت اطلاعات خود را به دست بگیرید و یا گزارش های مرتبط را دریافت کنید.

پشتیبانی و مشاوره

یکی دیگر از مزایای خرید اکانت گوگل ادز در دارت این است که شما می توانید هر لحظه که بخواهید از خدمات پشتیبانی و مشاوره کارشناسان دارت استفاده کنید. متخصصان ما با تجربه سالیانه خود می ‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند.

عدم نیاز به کارت های بین المللی

در صورتی که شما خرید اکانت گوگل ادز خود را به دارت بسپارید دیگر دغدغه ای درباره نحوه خرید آن نخواهید داشت. زیرا اکانت گوگل ادوردز شما توسط دارت با حساب بین المللی حقیقی معتبر ایجاد می شود. همچنین لازم است بدانید که هزینه‌ کمپین های تبلیغاتی شما به صورت ریالی دریافت می شود.

هزینه خرید اکانت گوگل ادز چقدر است؟

ساخت اکانت گوگل ادز رایگان است، اما برای شروع تبلیغات باید اکانت را شارژ کنید. هزینه شارژ اکانت گوگل ادز با توجه به واحد پولی و پلن انتخابی متفاوت است.

در حال حاضر، در ایران امکان خرید اکانت گوگل ادز با ارز لیر و دلار وجود دارد. هزینه شارژ اکانت گوگل ادز لیری از ۵۰۰ تا ۲۰۰۰۰ لیر متغیر است. هزینه شارژ اکانت گوگل ادز دلاری از ۳۰ تا ۲۰۰۰ دلار متغیر است.

علاوه بر هزینه شارژ اکانت، هزینه نمایش تبلیغات گوگل ادز نیز مطرح است. این هزینه بر اساس عواملی مانند کلمات کلیدی، میزان رقابت در آن کلمات، کیفیت تبلیغ و موقعیت جغرافیایی تعیین می شود.

به طور کلی، هزینه خرید اکانت گوگل ادز و هزینه نمایش تبلیغات گوگل ادز می تواند از چند صد تومان تا چند میلیون تومان در ماه متغیر باشد.

چرا باید اکانت گوگل ادز را از پارتنر رسمی گوگل بخرم؟

خرید اکانت گوگل از پارتنرها

این شرکت ها دارای دانش و تجربه کافی در زمینه تبلیغات گوگل هستند و می توانند به کسب و کارها کمک کنند تا پس از طراحی کمپین های تبلیغات دیجیتال، به بهترین شکل آن ها را مدیریت کرده و بازدهی را افزایش دهند.

برخی از مزایای خرید اکانت گوگل ادز از یک پارتنر رسمی گوگل عبارتند از:

  • تخصص و تجربه: پارتنرهای رسمی گوگل، دوره های آموزشی گوگل را گذرانده اند و دانش و تجربه کافی در زمینه تبلیغات گوگل را دارند. این امر به آن ها کمک می کند تا کمپین های تبلیغاتی کسب و کارها را به بهترین شکل مدیریت کنند و بازدهی آن ها را افزایش دهند.
  • پشتیبانی: پارتنرهای رسمی گوگل، پشتیبانی ۲۴/۷ ارائه می دهند و در صورت بروز مشکل در کمپین های تبلیغاتی، به کسب و کارها کمک می کنند تا مشکل را برطرف کنند.
  • امکانات ویژه: پارتنرهای رسمی گوگل، به امکانات ویژه ای مانند دسترسی به بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و منابع آموزشی گوگل دسترسی دارند. این امکانات می تواند به کسب و کارها کمک کند تا کمپین های تبلیغاتی خود را بهینه تر کنند.

آیا برای خرید اکانت گوگل ادز محدودیت تعداد وجود دارد؟

به طور کلی، می توان گفت تعداد اکانت های گوگل ادز که می توانید خریداری کنید به بودجه شما بستگی دارد. اگر بودجه تبلیغاتی زیادی دارید، می توانید چندین اکانت ایجاد کنید و هر کدام را به یک کمپین خاص اختصاص دهید. این به شما کمک می کند تا تبلیغات خود را هدفمندتر کنید و نتایج بهتری کسب کنید.

اگر بودجه تبلیغاتی شما محدود است، می توانید با یک اکانت شروع کنید و سپس در صورت نیاز اکانت های بیشتری اضافه کنید.

سوالات متداول در مورد خرید اکانت گوگل ادز

آیا اکانتی که خریداری می شود دارای شارژ اولیه است؟

خیر، در حالت کلی خرید اکانت گوگل ادز، رایگان است مگر اینکه توسط افراد متخصصی ساخته شود که در این صورت هزینه منطقی از شما دریافت می کنند. بنابراین برای شارژ اولیه اکانت خود نیاز است که مبلغی را در نظر بگیرید که به لیر یا دلار شارژ شود.

چه کسانی به اکانت خریدار شده دسترسی دارند؟

سیاست دسترسی به اکانت گوگل ادز ممکن است در شرایط و کسب و کارهای مختلف، متفاوت باشد اما در مجموعه دارت، متخصصین ما و صاحبان ایمیل هایی که مشتری در فرم اولیه به آن اشاره کند، دسترسی لازم به اکانت گوگل ادز را دارند. همچنین باید بگوییم که دسترسی دارت فقط برای انجام پرداخت های مالی و بررسی عدم مغایرت تبلیغات با قوانین کشور و قوانین گوگل می باشد.

جهت دریافت مشاوره در مورد خرید اکانت گوگل ادز، این فرم را تکمیل کنید.

و در پایان این که...

اگر قصد دارید از تبلیغات گوگل برای کسب و کار خود استفاده کنید، خرید اکانت گوگل ادز از پارتنر رسمی گوگل می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این کار به شما کمک می کند تا کمپین های تبلیغاتی خود را به درستی اجرا کنید و از مزایای آن به طور کامل بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مقالات