۵ مزیت مهم خرید ورودی گوگل ادز - بهترین روش های افزایش ورودی گوگل در ۲۰۲۴

خرید ورودی گوگل ارگانیک

خرید ورودی گوگل چگونه انجام می شود؟ هر چه می گذرد، میل و رغبت مردم برای خرید از فروشگاه های آنلاین بیشتر می شود. شاید اگر یک دهه به عقب برگردیم، در آن زمان تعداد بسیار کمی از مردم حاضر بودند از فروشگاه های اینترنتی خرید کنند. اما شرایط تغییر کرد و هر آژانس بازاریابی دیجیتال به نحوی توانست اعتماد مردم را جلب کند. این تغییر، همان قدر که به بیزینس های آنلاین کمک می کند، چالش برانگیز هم است. یکی از این چالش ها، خرید ورودی گوگل است.

معمولا در فروش آنلاین، سعی می کنیم تا سایت را به عنوان مرکز کسب و کار اینترنتی قرار دهیم و کاربران را از پلتفرم های مختلف، به سمت آن هدایت کنیم. برای رسیدن به این هدف، دو تکنیک نقش اساسی دارند؛ سئو و گوگل ادز. SEO فعالیتی زمانبر است؛ اما نتایج آن پایدارتر خواهد بود. در مقابل، افزایش ورودی گوگل از طریق تبلیغات به سرعت نتیجه می دهد ولی در عوض، ممکن است نتایج چندان پایداری نداشته باشد. با این تفاسیر، یک کسب و کار باید چه کار کند؟

اگر شما هم با سوالات و چالش هایی شبیه به این سروکار دارید، مطالعه این مطلب برای شما مفید خواهد بود. در ادامه، هر دو روش سئو و تبلیغات را بررسی می کنیم. سپس، مزیت ها و دلایل خرید ورودی از گوگل را ذکر می کنیم. در نهایت، شما می توانید تصمیم بگیرید که در شرایط فعلی، خرید ورودی گوگل به کارتان می آید یا نه. پس تا پایان همراه ما باشید.

فهرست مطالب

خرید ورودی گوگل چیست؟

خرید ورودی از گوگل

در یک تعریف ساده، خرید ورودی گوگل یعنی با پرداخت پول کاری کنید که لینک شما در لیست نتایج گوگل، به رتبه های بهتری برسد تا افراد بیشتری روی آن کلیک کنند. البته در عمل کار به این سادگی هم نیست.

برای ثبت سفارش ورودی گوگل، باید از گوگل ادز یا سرویس تبلیغات گوگل استفاده کنید. این ابزار برای کاربران ایرانی محدود شده و ممکن است دردسرساز شود. مثلا در بسیاری از موارد، دیده شده که گوگل با شناسایی هویت کاربر ایرانی، حساب او را با تمام موجودی مسدود می کند. در نتیجه بهتر است از راه دیگری اقدام کنید.

برای اینکه دردسر کمتری در فرایند خرید ورودی گوگل داشته باشید، بهتر است از خدمات شرکت هایی استفاده کنید که راه حلی برای دور زدن محدودیت ها دارند. دارت با تجربه ای که در این سال ها کسب کرده، می تواند گزینه خوبی برای کسب و کار شما باشد. اما چطور باید خرید ورودی گوگل حرفه ای و ارزان را انجام داد؟

خرید ورودی گوگل ادز چگونه انجام می شود؟

برای انجام این کار، باید از سرویس تبلیغاتی گوگل یا گوگل ادز استفاده کنید. در شروع فعالیت خود، ابتدا باید کمپین تبلیغاتی را طراحی کنید. سپس متناسب با هدف کمپین و مخاطبان آن، کلمات کلیدی خاصی را انتخاب کنید. این کیوردها کمک می کنند تا شما به مخاطبان هدف خود مرتبط شوید.

پس از اجرای این کمپین، لینک شما متناسب با ۲ فاکتور اصلی، یعنی BID (قیمت پیشنهادی برای هر کلیک جهت پرداخت به گوگل) و Quality score (امتیاز کیفی تبلیغ) رتبه بندی می شود. بنابراین این فرصت را دارید که در زمانی کوتاه، خود را به رتبه های ابتدایی در صفحه SERP برسانید.

برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی گوگل ادز همراه با خرید ورودی گوگل ارزان و باکیفیت، بهتر است از کمک افراد باتجربه استفاده کنید. معمولا انتخاب کلمات کلیدی و نوع آن ها، تعیین BID مناسب برای کیوردها و همچنین طراحی کمپین استاندارد برای خرید ورودی گوگل و هدایت آن به سایت فرایندی تخصصی است. با توجه به پرداخت دلاری هزینه های مربوط به این شیوه تبلیغاتی، پیشنهاد می کنیم روی بودجه خود ریسک نکنید و از مطمئن ترین روش اقدام کنید.

روش های افزایش ورودی گوگل چیست؟

تا اینجا بیشتر به معرفی روشی پرداختیم که ترافیک کاربران را به شیوه پولی به سایت هدف هدایت می کند. اما به طور کلی، دو روش برای افزایش ورودی گوگل و بهبود ترافیک سایت وجود دارد؛ ترافیک ارگانیک (سئو) یا پولی (گوگل ادز).

افزایش ورودی گوگل ارگانیک با سئو

بالا بردن ورودی گوگل با سئو

سئو چیست؟ SEO یا Search engine optimization فرایندی است که در آن سعی می کنیم عملکرد سایت را بهبود دهیم و بر اساس یک استراتژی محتوا، مطالب مفیدی منتشر کنیم. در نتیجه، تجربه کاربر بهبود می یابد و به مشتری ثابت کسب و کار یا مخاطب همیشگی رسانه ما تبدیل می شود. ضمنا زمانی که کاربر با فعالیت خود پالس های مثبتی از کیفیت عملکرد و محتوای سایت به گوگل بفرستد، رتبه لینک های وبسایت در صفحه نتایج بهبود خواهد یافت. در نهایت، افزایش ترافیک سایت به شیوه ارگانیک اتفاق می افتد.

برای رسیدن به چنین نتایجی، از سئوی داخلی، خارجی و تکنیکال استفاده می شود. البته معمولا سئو را به زمانبر بودن می شناسیم. پس اگر می خواهید با خرید ورودی گوگل ارگانیک، ترافیک کسب و کار آنلاین خود را بالا ببرید، می توانید از خدمات سئو استفاده کنید.

به منظور استفاده از خدمات سئو، کلیک کنید.

خرید ورودی گوگل با گوگل ادز

افزایش ورودی گوگل با گوگل ادز

راه دوم برای افزایش ترافیک سایت، خرید ورودی از گوگل است. این کار با استفاده از گوگل ادز انجام می شود. در قسمت های قبل در مورد اینکه گوگل ادز چیست و نحوه عملکرد آن حرف زدیم. فقط این نکته را هم باید اضافه کرد؛ این روش، بازدهی سریع تری دارد و نتایج آن خیلی زود مشخص می شود. به همین دلیل، معمولا از گوگل ادز در کمپین های مناسبتی یا مواردی از این دست استفاده می شود. در مجموع، انتخاب بین سئو و گوگل ادز به استراتژی تبلیغاتی و مارکتینگی کسب و کار برمی گردد.

مزایای خرید ورودی از گوگل برای کسب و کارها

شاید از خود بپرسید: با وجود موقتی بودن نتایج گوگل ادز و خرید ورودی گوگل، چرا باید سراغ آن رفت؟ چرا در این موقعیت، روی سئو و بهینه سازی سایت سرمایه گذاری نکنیم؟ برای پاسخ به این سوال، ۵ مزیت خرید ورودی از گوگل را بررسی می کنیم. گاهی کسب و کار شما دقیقا به دنبال همین موارد است. پس می توانید نیاز خود را از طریق گوگل ادز رفع کنید. اما این مزیت ها چیست؟

دسترسی به مخاطبان گسترده تر

به کمک خرید ترافیک از گوگل، کسب و کارها صرف نظر از اندازه خود، می توانند به مشتریان بالقوه بیشتری دسترسی داشته باشند. از این طریق، می توانید همه کسانی را که از اینترنت و گوگل استفاده می کنند، هدف بگیرید.

به طور مثال، فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه صنایع دستی در اصفهان هستید. مشتریان شما، احتمالا ساکنان اصفهان و مسافران خواهند بود. اما وقتی کمپین گوگل ادز را برای فروشگاه اینترنتی خود اجرا کنید، می توانید مخاطبان و مشتریانی از سراسر ایران و حتی، در سطح جهان داشته باشید. بنابراین، با استفاده از این روش، تعداد مخاطبان و مشتریان بالقوه به طور چشم گیری افزایش می یابد.

جذب مخاطبان بیشتر

رشد سریع

در دنیایی که به سرعت تغییر می کند، کسب و کارها باید چابک و سریع باشند. این سرعت در فرایند رشد هم باید دیده شود. بسیاری از بیزینس های موفق این ویژگی را داشته اند. آن ها توانسته اند در مدتی کوتاه، آگاهی از برند خود را افزایش دهند و مخاطبان خود را بیشتر کنند. در نهایت، تمام این اتفاقات به فروش بیشتر و رشد سریع منجر می شود.

اما یکی از راه ها برای رسیدن به سرعت بالا در رشد کسب و کار، استفاده از سرویس تبلیغاتی گوگل و خرید ورودی گوگل است. انجام این کار، شبیه به میانبری بین رتبه های برتر و سایت شماست. به همین دلیل، مشاوران کسب و کار برای بیزینس هایی که زیرساخت خود را آماده کرده اند، توصیه می کنند از این شیوه برای پروموت و رشد استفاده کنند.

اگر بخواهیم در این مورد مثال بزنیم، می توان به شرکت های بزرگ دنیا مثل گوگل یا آمازون اشاره کرد. این کسب و کارها به سرعت بزرگ شدند و توانستند سهم از بازار خود را توسعه دهند.

افزایش رشد

سودآوری سریع تر

وقتی که بتوانید با موفقیت سرعت و چابکی را به جریان بیزینس وارد کنید، سریع تر به سودآوری می رسید. به عنوان مثال، وقتی از استراتژی های بازاریابی و تبلیغات زودبازده مثل خرید ترافیک از گوگل استفاده کنید، در مدتی کوتاه، به اهداف فروش خود دست پیدا می کنید.

برای مثال این مورد، بیایید به فروشگاه صنایع دستی اصفهانی برگردیم. این بیزینس احتمالا فروش های مقطعی خواهد داشت. در این بازه ها، باید بتواند تعادل بین هزینه ها و مخارج را ایجاد کند. اما در فروش آنلاین، امکان فروش مستمر وجود دارد. از طرفی، هزینه ها به خوبی مدیریت می شوند تا تعادل بین دخل و خرج ایجاد شود.  در نتیجه، سریع تر به سودآوری خواهد رسید.

افزاش سود

سهولت بیشتر نسبت به SEO

تبلیغاتی پولی که از طریق گوگل ادز انجام می شود، فرایند ساده تری نسبت به سئو دارد. معمولا در بین مارکترها، سئو به عنوان یک فرایند پیچیده و طولانی مدت شناخته می شود. برای رسیدن به نتیجه از این راه، باید استراتژی خاصی داشت و فعالیت های مختلفی را انجام داد.

اما در عوض، تبلیغات کلیکی گوگل و پولی به سرعت نتایج خود را نشان می دهند. البته برای رسیدن به نتیجه قابل قبول، باز هم به برنامه ریزی و استراتژی نیاز داریم؛ اما پیچیدگی آن نسبت به سئو کمتر است.

برتر بودن

هدفگیری دقیق مشتریان

همانطور که در قسمت های قبل گفتیم، در تبلیغات پولی باید کلمات کلیدی خاصی را تعیین کنید. کاربران متناسب با نیاز خود سرچ می کنند؛ اگر این نیاز، به کلمات کلیدی شما مرتبط باشد، تبلیغ به آن ها نمایش داده می شود.

مثلا اگر کلمه کلیدی شما، خرید کتانی مخصوص دویدن باشد، کاربرانی که به دنبال چنین محصولی هستند، با نتایج شما روبرو می شوند. این موضوع، باعث شده تا تبلیغات گوگل ادز و خرید ورودی گوگل یکی از دقیق ترین شیوه ها برای هدایت کاربران هدف به سایت باشد.

هدف گرفتن کاربران

هزینه خرید ورودی از گوگل چقدر است؟

یکی از مزیت های خرید ترافیک از گوگل، این است که هر کسب و کاری می تواند متناسب با بودجه خود، به طراحی کمپین دیجیتال بپردازد. برای پرداخت هزینه آن، باید قیمت مشخصی را برای کلمات کلیدی مورد نظر پیشنهاد دهید و بر سر آن، با رقبای خود رقابت کنید.

بنابراین هزینه استفاده از این سرویس تا حدود زیادی به ابعاد و نوع کمپین بستگی دارد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که برای شارژ حساب گوگل ادز خود، باید از ارزهایی همچون دلار، لیر و درهم استفاده کنید. پس نوسانات قیمت این ارزها، می تواند هزینه های کمپین شما را تحت تاثیر قرار دهد.

سوالات متداول در مورد خرید ورودی گوگل

منظور از خرید ورودی گوگل چیست؟

برای افزایش ترافیک سایت، دو روش ارگانیک (سئو) و پولی (گوگل ادز) وجود دارد. در روش دوم، با پرداخت پول، ورودی را به سمت سایت خود هدایت می کنید.

آیا گوگل ادز زودبازده است؟

در بازاریابی دیجیتال، گوگل ادز به عنوانی شیوه ای زودبازده شناخته می شود.

آیا خرید ورودی گوگل برای کسب و کارهای کوچک مناسب است؟

با توجه به نوع پرداختی این سرویس، بیزینس های کوچک هم می توانند متناسب با استراتژی خود به خرید ورودی از گوگل ادز اقدام کنند.

جهت دریافت مشاوره در مورد خرید ورودی گوگل، این فرم را تکمیل کنید.

و در پایان این که...

به طور کلی، برای افزایش ترافیک سایت های فروشگاهی و خدماتی، دو شیوه اصلی یعنی سئو و خرید ورودی گوگل از طریق سرویس گوگل ادز وجود دارد. در این مطلب، دو روش را مقایسه کردیم و در مورد روش اجرای کمپین های گوگل ادز صحبت کردیم.

اگر برای کسب و کار خود نیاز به این خدمات دارید، باید این نکته را در نظر بگیرید که استفاده از گوگل ادز برای کاربران ایرانی ممکن نیست. راه حل این مشکل، استفاده از خدمات شرکت هایی است که راه عبور از این محدودیت ها را می دانند. دارت یکی از این شرکت هاست که سابقه چندین سال همکاری با کسب و کارهای مختلف را دارد. پس اگر می خواهید کمپین گوگل ادز خود را اجرا کنید، با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مقالات